اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت فردوس خبر داد

ثبت 51 پرونده تخلف اصناف در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از ضبط و ثبت 51 پرونده تخلف به ارزش ریالی 33 میلیون و 420 هزار تومان در این شهرستان خبر داد.

ثبت 51 پرونده تخلف اصناف در فردوس

احمد نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: نظارت بر قیمت‌ و بازرسی از صنوف و واحدهای تولیدی سطح شهرستان به صورت مداوم و مستمر در سطح شهرستان فردوس انجام می‌شود.

وی گفت: طی سه ماه گذشته 905 واحد صنفی سطح شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت که در این بازرسی‌ها تعداد 51 پرونده تخلف شامل، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت به ارزش ریالی 33 میلیون و 420 هزار تومان ضبط و ثبت شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس همچنین از اجرای 20 مورد گشت مشترک در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح نظارتی با همکاری ادارات ناظر بر بازار انجام شد.

نعیمی تصریح کرد: هم‌ اکنون نیز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در حال اجرا و در این طرح از واحدهای تولیدی و توزیعی کیف، کفش و پوشاک سطح شهرستان بازدید ‌می‌شود.

*بازگشایی نمایشگاه پاییزه در فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس از برگزاری نمایشگاه پاییزه در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

نعیمی افزود: در این نمایشگاه اصناف بومی و غیربومی، کالا و خدمات متنوعی شامل کیف، کفش، پوشاک مدارس، مواد غذایی و پروتئینی، لوازم‌التحریر و دفترچه دانش‌آموزی عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با تکیه بر توان اصناف و حذف واسطه‌ها، اجناس و کالاهای ارائه شده در نمایشگاه پاییزه با 15 درصد زیر قیمت عرف بازار شهرستان به فروش می‌رسد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس به توزیع بیش از 55 تن گوشت مرغ در دو ماه گذشته اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 10 تن شکر، 32 تن برنج شیرودی و دو تن برنج تایلندی نیز طی دو ماه گذشته در سطح شهرستان فردوس توزیع شده است.

نمایشگاه پاییزه شهرستان فردوس از 22 شهریورماه به مدت یک هفته در محل انبار غله بازرگانی واقع در بلوار بعثت شمالی این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول