اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش جامع علمی و کاربردی فردوس:

3 رشته جدید تحصیلی در فردوس دایر شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش جامع علمی و کاربردی شهرستان فردوس گفت: سه رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات، حسابداری و ساختمان از ابتدای مهر ماه سال جاری در مقطع کارشناسی به این دانشگاه اضافه می‌شود.

3 رشته جدید تحصیلی در فردوس دایر شد

حجت متولی‌ حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس از افزایش تعداد سه رشته کارشناسی به مجموع رشته‌های این دانشگاه از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: دانشگاه علمی و کاربردی شهرستان فردوس فعالیت خود را از سال 88 آغاز و در حال حاضر بیش از 450 دانشجو در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

*اشتغال بیش از 70 نفر در دانشگاه علمی و کاربردی فردوس

متولی‌حبیبی با اشاره به اشتغال بیش از 70 نفر در دانشگاه علمی و کاربردی فردوس تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 11 نفر به صورت تمام وقت و حدود 60 نفر استاد به صورت حق‌التدریس در این مرکز آموزشی فعالیت دارند.

وی یادآور شد: این دانشگاه دارای 10 رشته کاردانی شامل فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران، ساختمان، تاسیسات، اینترنت و شبکه‌های گسترده، تاسیسات الکتریکی، معماری و حسابداری است که از ابتدای سال تحصیلی جدید سه رشته کارشناسی به رشته‌های این دانشگاه افزوده می‌شود.

رئیس مرکز جامع علمی و کاربردی فردوس گفت: سه رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات، حسابداری و ساختمان از ابتدای مهرماه سال جاری در مقطع کارشناسی ارائه می‌‌شود.

متولی حبیبی با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی تاکنون از هیچ گونه تسهیلاتی برای اجرای طرح‌های خود استفاده نکرده است، افزود: جذب 13 رشته متنوع در کمتر از سه سال در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌تواند نقش بسزایی در بالا بردن رشد و توسعه فرهنگی و آموزشی شهرستان فردوس داشته باشد.

رئیس مرکز جامع علمی و کاربردی فردوس که در هفتمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌‌های برتر استان خراسان جنوبی نیز به عنوان نخستین کارآفرین برتر استانی در حوزه آموزش معرفی شده است، با اشاره به موفقیتش گفت: بیش از 70 تعاونی و 170 کارآفرین در جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تعاونی‌های برتر استان ثبت ‌نام کرده بودند که پس از ارزیابی 9 کارآفرین و 9 تعاونی به عنوان‌ برترین‌‌ها معرفی شد‌ند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول