اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دشمن به ازای هر ساعت مردم کردستان 24 ساعت برنامه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای انحراف جوانان این مرز و بوم، گفت: آنها برای هر ساعت از شبانه‌روز مردم این استان 24 ساعت برنامه دارند.

دشمن به ازای هر ساعت مردم کردستان 24 ساعت برنامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در همایش استانی مجریان راهیان نور دانش‌آموزی کردستان در آمفی‌تئاتر باشگاه فرهنگیان اظهار داشت: استان کردستان به لحاظ قومیت، مذهب و مرزی بودن با سایر استان‌های کشور متفاوت است و از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، شرایط کردستان ایجاب می‌کند که هماهنگی لازم در تولید برنامه‌های فرهنگی در این استان صورت گیرد.

وی با ذکر این جمله که از ظرفیت تبیین بر اساس اطلاعات موجود به خوبی استفاده نشده است، تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی باید به گونه‌ای تبیین شوند که دارای بیشترین اثرگذاری باشند.

رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان با سوءاستفاده از مسائل قومیت و مذهب سعی در ایجاد بیشترین مشکل در این استان فرهنگی را دارند و خنثی کردن آن نیاز به همت و کار مضاعف فرهنگی و تولید قدرت نرم دارد که این هماهنگی بین مجموعه‌های مرتبط را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: کار تربیتی باید محتوایی و بر اساس اعتقاد و عمل درست به وظیفه ذاتی انجام بگیرد چراکه کار تربیتی و فرهنگی چاله پرکنی نیست بلکه دستیابی به اهداف آن نیاز به اعتقادی کار کردن است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به موضوع راهیان نور اشاره کرد و این برنامه فرهنگی را زمینه‌ای برای تولید قدرت نرم و مقابله جدی با هجمه فرهنگی دشمنان دانست.

رجبی یادآور شد: یک ذهنیت منفی که به واسطه حضور برخی از عناصر ضدانقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به کردستان شکل گرفت، اگر چه تا حدودی برطرف شده است اما با عملکرد خوب مربیان و مسئولان راهیان نور در جریان برگزاری این اردوها می‌توان این ذهنیت‌های منفی را پاک کرد.

وی گفت: پایبندی مردم استان کردستان به دین و اسلام و نظام اسلامی اگر فراتر از مردم سایر استان‌های کشور نباشد، کمتر هم نیست و دشمنان این موضوع را برنمی‌تابند لذا همواره در فکر برنامه‌ای برای از بین بردن این مسئله هستند.

رجبی در پایان خطاب به مسئولان کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان تاکید کرد: باید با عملکرد خویش زمینه را برای تحقق اهداف برگزاری این اردوها و تحولی اساسی در دانش‌آموزان فراهم کرد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول