اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان:

دشمن با انحراف دختران می‌خواهد بنیان خانواده را متزلزل کند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با بیان اینکه دشمن دختران ما را هدف قرار داده، گفت: دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری خود را روی این قشر معطوف کرده تا آنان را از مسیر اسلامی منحرف کند.

دشمن با انحراف دختران می‌خواهد بنیان خانواده را متزلزل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قمری در مراسم داوری جشنواره تابستانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان اظهار داشت: تحول بنیادین آموزش و پرورش الگوی زندگی با محوریت دینی است و نقش دانش‌آموزان در این بین اثرگذار است.

وی ادامه داد: تحول در نظام آموزش و پرورش با یک بخشنامه و دستورالعمل محقق نمی‌شود چرا که این یک عزم و اراده ملی را می‌طلبد تا روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری کرده و به تحول بنیادین برسیم.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به تعریف تحول بنیادین خاطرنشان کرد: تحول بنیادین الگوی زندگی دینی است که نقش دانش‌آموزان در این بین بسیار حساس و اثرگذار است و تعالی الگوی دختران در بین این قشر پررنگ‌تر نشان می‌دهد که تاکنون از آن غفلت کردیم.

وی بر لزوم حفظ استقلال‌طلبی دانش‌آموزان تاکید کرد و یادآور شد: مربیان باید حس استقلال‌طلبی دانش‌آموزان را حفظ کنند و به تقویت آن بپردازند تا استعدادهای آنان بیشتر شکوفا شود و بتوانند هویت خودشان را به شکل مستقل در جامعه به اثبات برسانند.

قمری به سخنان رهبری اشاره و تصریح کرد: رهبری از دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی با عنوان غریق نجات یاد کردند که این تمثیل بسیار خوبی است که نقش مثبت و اثرگذار دانش‌آموزان را در جامعه نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: دشمن دختران و زنان ما را هدف قرار داده و بیشترین برنامه‌ها و سرمایه‌گذاری خود را برای این قشر اختصاص داده تا آنان را از این مسیر اسلامی و دینی منحرف کند چرا که دختران ما اگر آسیب ببینند بنیان خانواده ما در نسل‌های آینده متزلزل می‌شود و این برنامه دشمن است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان در پایان سخنانش گفت: خواهران ما در اتحادیه باید یک مرکز هوشمند با همکاری مشاوران و افراد باتجربه ایجاد کنند تا بتوانند نقش پررنگ خود را در بین قشر دانش‌آموز و مدارس جا بیندازند و در بحث تصمیم‌گیری‌ها به صورت مستقل عمل کنند تا اینکه در کار‌های مهم و اساسی خودشان در مرحله اجرا وارد شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول