اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

بی‌سوادی در قم باید ریشه‌کن شود / قم الگوی تفکر آرمانی بسیج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: قم الگوی تفکر بسیج در کشور است و باید با استفاده از همین ظرفیت، بی‌سوادی در قم ریشه‌کن شود.

بی‌سوادی در قم باید ریشه‌کن شود / قم الگوی تفکر آرمانی بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدرضا نقدی در نخستین مجمع عالی بسیج استان قم که عصر چهارشنبه در ستاد مرکزی سپاه علی‌ا‌بن‌ابیطالب برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی اظهار کرد: هم‌اکنون چشم جهان به ایران دوخته شده است، به کشوری که در برابر استکبار ایستاده است و به همگان یاد داده است که می‌شود با حفظ استقلال، به موفقیت و پیشرفت دست پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استقلال اقتصادی عنوان کرد: استقلال فرهنگی بدون استقلال اقتصادی بی‌فایده است و به معنی صحیح‌تر استقلال فرهنگی بدون استقلال اقتصادی شکل نخواهد گرفت همانطور که امام خمینی (ره) نیز در این رابطه می‌فرمایند «استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی تنها یک حرف بی‌تاثیر است».

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه پایبندی فرهنگ بسیجی پایبندی به فرهنگ ولایت است خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیج در شهر مقدس قم شکل گرفت و رشد کرد و به عبارت دیگر می‌توان گفت شهر مقدس قم الگوی تفکر آرمانی بسیج است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی در رابطه با پیشبرد اهداف و سیاست‌های اجرایی بسیج عنوان کرد: برای دستیابی به موفقیت نیاز به هدف، سیاست و دید یکسان داریم و باید به این موضوع توجه داشت که یک گروه کوچک ولی با برنامه می‌توانند موفق شوند ولی یک گروه بزرگ اما بدون برنامه شکست خواهند خورد.

نقدی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در بسیج اقشار مختلفی حضور داشته و مشغول فعالیت هستند افزود: باید بی‌سوادی در کشور با استفاده از این ظرفیت ریشه‌کن شود.

وی اضافه کرد: این موضوع باید در مورد شهر مقدس قم نیز اجرایی شود، بسیج باید به‌ روز باشد و بر اساس شرایط روز تصمیم‌گیری کند تا بتواند به این اهداف دست پیدا کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول