اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا:

60درصد مدارس بویین زهرا فاقد تجهیزات اولیه امداد هستند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 60 ‌درصد مدارس این شهرستان فاقد تجهیزات ضروری امداد و نجات هستند.

60درصد مدارس بویین زهرا فاقد تجهیزات اولیه امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مهدی زمانی شامگاه امروز در جلسه توسعه آموزشی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از 187 مدرسه و مجتمع آموزشی دایر شده در بخش‌های چهارگانه شهرستان بویین زهرا بیش از 100 باب مدرسه فاقد ابزار کمک‌های امداد و نجات ضروری و اولیه هستند، اظهار کرد: با توافقات صورت گرفته با جمعیت هلال احمر شهرستان بویین زهرا قرار است این مقدار از تجهیزات امداد در هفته‌های جاری به مدارس این شهرستان تحویل داده شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: برگزاری مانور‌های آموزش زلزله در سطح مدارس این شهرستان و آموزش‌های خود امدادی به دانش‌آموزان از برنامه‌هایی است که در حوزه امداد و نجات به دانش‌آموزان دختر و پسر این نواحی آموزشی آموخته می‌شود.

وی با بیان اینکه به منظور توجیه دانش‌آموزان نسبت به سوانح و بلایای طبیعی برنامه‌ریزی خاصی در این شهرستان در حال انجام است، عنوان کرد: طرحی ویژه در همین راستا از ابتدای سال آتی در تمام مدارس این شهرستان اعم از ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به اجرا در می‌آید.

معاون آموزشی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا بیان کرد: تداوم پیشرفت‌های علمی و فرهنگی در حوزه آموزشی و پرورشی کشور در گرو اجرای طرح‌ها و نظارت‌های مداوم است.

زمانی ادامه داد: در مجموع مدارس موجود در شهرستان بویین زهرا از نظر تهیه لوازم امدادی و همچنین علمی از جایگاه رضایت‌بخشی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان لازم است که با اصول اولیه پناه‌گیری و امداد‌رسانی آشنایی داشته باشند، عنوان کرد: مراکز فرهنگی و رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی شهروندان و همچنین زبان گویای جامعه لازم است که با تبلیغ صحیح و اشاعه فرهنگ‌ آموزش سبب آمادگی جامعه برای رویارویی با حوادث احتمالی باشند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: مدیریت صحیح مدرسه می‌تواند مهم‌ترین عامل در اجرای برنامه‌های متنوع باشد.

زمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری تغییراتی نیز در برنامه‌های فرهنگی و هنری مدارس این شهرستان رخ می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول