اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی صورت گرفت

پیروزی صبا در روز درخشش فوتبالیست‌های مازنی پیام صنعت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در روزی که فوتبالیست‌های مازندرانی تیم پیام صنعت عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشتند توانست با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار تدارکاتی شود.

پیروزی صبا در روز درخشش فوتبالیست‌های مازنی پیام صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم فوتبال پیام صنعت مازندران عصر امروز در سومین دیدار تدارکاتی خود با تیم لیگ برتری صبای قم دیدار کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در صبای قم که بیشتراز بازیکنان نام آشنای فوتبال کشورمان هستند توانستند در پایان با نتیجه دو بر یک از سد فوتبالیست‌های مازندرانی تیم فوتبال پیام صنعت آمل بگذرند.

بازیکنان دو تیم نیمه اول این دیدار را در صورتی با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند که دوندگی و ایجاد موقعیت‌های خطرناک پیام صنعت با سرمربی‌گری حسین ولی‌نژاد بیشتر به چشم می‌آمد.

در دقیقه 70 این دیدار با هجوم بازیکنان پیام صنعت گل نخست بازی توسط مجتبی کاسب وارد دروازه صبای قم شد.

در ادامه بازی روان و پرتحرکی را شاهد بودیم تا بار دیگر تجربه در دقایق پایانی بازی به کمک صبا آمد و این تیم توانست در دقایق 80 و 85 توسط میلاد نوری و میلاد سلیمان فلاح با دو گل از سد پیام صنعت بگذرد.

در این دیدار بازیکنان نام‌آشنا و سرشناس فوتبال کشورمان نظیر محسن خلیلی، بهمن طهماسبی، میلاد نوری، حامد سرلک، مهدی مومنی و کریم اسلامی، میثم خداشناس، مسعود حق‌جو و دیوید سانیا ویلکروم بازیکن 22 ساله کامرونی این تیم حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه تازه تاسیس فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل در حاشیه این بازی به خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: این دیدار سومین دیدار تدارکاتی ما در تمرینات پیش فصل لیگ دسته سه فوتبال باشگاه‌های کشور بود که توانستیم در آن محک بسیار خوبی بخوریم و برخی از نقاط ضعف و قوت‌مان را شناسایی کنیم.

عیسی افشنگ افزود: در دو هفته گذشته نیز دو دیدار سخت و حساس تدارکاتی مقابل تیم فوتبال سایپا شمال که در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد و تیم منتخب بازیکنان نوری حاضر در لیگ دسته یک و دو باشگاه‌های کشور داشتیم که دیدار نخست را با تساوی به پایان برده و در دیدار دومین نیز با پیروزی از زمین خارج شدیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیام صنعت آمل اذعان داشت: توانستیم در مدت زمان کوتاهی از تمرینات خود پیشرفت زیادی را به خود ببینیم.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون صبا قم در دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حاضر است و با کسب سه پیروزی، دو شکست، دو تساوی و هفت امتیاز تا پایان هفته هفتم این دوره در جدول رقابت‌ها در مکان هفتم جدول جای دارد، تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی یکی از برترین مربیان فوتبال کشورمان سکان هدایت این تیم را برعهده دارد که این رویارویی یکی از مهم‌‌ترین دیدارهای تدارکاتی‌مان محسوب می‌شود.

افشنگ با تشکر از محمد غلام‌زاده مسئول حراست فدراسیون فوتبال کشورمان در برپایی هرچه بهتر این دیدار یادآور شد: ما امیدواریم پیام صنعت با انجام تمرینات منسجم و منظم بتواند به عنوان نماینده‌ای شایسته برای مازندران به لیگ‌های بالاتر در فوتبال کشورمان صعود کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول