اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فوتبال رزمندگان جویبار:

سهمیه قهرمان سوپر لیگ فوتبال مازندران واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال رزمندگان جویبار گفت: تیم فوتبال رزمندگان جویبار قهرمان سوپر لیگ فوتبال استان مازندران در دوره گذشته سهمیه کشوری خود را واگذار کرد.

سهمیه قهرمان سوپر لیگ فوتبال مازندران واگذار شد

رمضان داوری مدیرعامل و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال رزمندگان جویبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار بیان داشت: تیم فوتبال رزمندگان جویبار در مدت سه سال گذشته به صورت خودجوش در کنار فعالیت فرهنگی دینی فعالیت ورزشی خود را آغاز کرده است و در این مدت توانسته به رغم مشکلات عدیده مالی از سد حریفان سرسخت در مسابقات دسته 2 استان تا سوپر لیگ فوتبال گذر کند.

داوری اظهار داشت: در سال گذشته این تیم با اقتدار قهرمان سوپر لیگ فوتبال استان مازندران شده و توانسته جواز ورود به مسابقات کشوری را بدست آورد.

مدیرعامل و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال رزمندگان جویبار با بیان اینکه این تیم فوتبال تنها تیم بزرگسالان شهرستان جویبار بوده که در یک دهه گذشته به مسابقات کشوری راه پیدا کند، تشریح کرد: تیم فوتبال رزمندگان جویبار برای راهیابی به مسابقات کشوری مشکلات زیادی را پشت‌سر گذاشت و یکی از آرزوهای مردم و علاقمندان این شهرستان بوده که اینگونه شد اما مشکلات مالی مانع بزرگ این تیم در مسابقات کشوری بوده که این انتظار از مسئولان این شهرستان می‌رفت در کمک به این تیم فوتبال با آتیه زمینه حضور را فراهم کنند که اینگونه محقق نشد.

داوری یادآور شد: این تیم امتیاز حضور در مسابقات کشوری را 33 میلیون تومان به یکی از شرکت‌ها به فروش گذاشته تا حسرت حضور در مسابقات کشوری را بر دل خود به علت عدم توان تامین مالی بر جای بگذارد.

مدیرعامل و رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی تیم فوتبال رزمندگان جویبار تصریح کرد: برای هزینه مسابقات لیگ برتر استان به سراغ مسولان متولی شهرستان، استان و کشور و همچنین خیرین رفتیم و با مشکلات زیاد نتوانستیم به صورت کامل مشکل مالی را حل کنیم و هنوز هم بدهکار هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به چنین شرایطی حضور در مسابقات کشوری فوتبال بدون پشتوانه مالی شرایط را بسیار دشوار می‌کرده که با برآوردی که صورت دادیم بیش از 150 میلیون تومان هزینه در برداشت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول