اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران ساری:

بدشانسی موجب شکست فائزکاران ساری شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری پس از باخت تیمش مقابل سپید قوی انزلی گفت: با بدشانسی در این بازی مقابل حریف بازنده شدیم.

بدشانسی موجب شکست فائزکاران ساری شد

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازی خوبی را مقابل نماینده گیلان، بازیکنانم به نمایش گذاشتند که می‌توانستیم بازنده میدان نباشیم.

وی گفت: اگر بازیکنانم قدر موقعیت‌های این دیدار را بهتر می‌دانستند به راحتی می‌توانستیم با سه امتیاز راهی ساری شویم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فائزکاران فرح‌آباد ساری تصریح کرد: در فصل جاری بازیکنان و کادر فنی خوبی جذب تیم شدند که با این بازیکنان امسال می‌توانیم مدعی لیگ باشیم.

هوشیار از حضور بازیکنان جوان و کاملا بومی در این تیم خبر داد و افزود: با توجه به عدم حمایت مسئولان و اسپانسر مشکلات زیادی در لیگ داریم.

وی در پایان از عدم حمایت سرمایه‌گذاران به این رشته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های حضور تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری بر عهده من به عنوان مدیرعامل و سرمربی این تیم است.

به گزارش فارس، تیم فائزکاران فرح آباد ساری در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با نتیجه چهار بر سه مغلوب میزبان خود سپید قوی انزلی شد.

در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم‌های شهرداری تبریز، قوی سپید انزلی و فائزکاران فرح آباد ساری به ترتیب با کسب 6، 4 و 3 امتیاز مکان‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی گروه شمال را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول