اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

مصمم به حضوری پررنگ در فصل جدید هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: شرایط فصل جدید بسیار دشوار است و ما مصمم به حضوری پررنگ و تأثیرگذار در رقابت‌های سال جاری هستیم.

مصمم به حضوری پررنگ در فصل جدید هستیم

قاسم شهبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: تیم فوتبال گل‌گهر در سال جاری با نگرش بومی‌گرایی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با کادری بومی و ترکیبی از بازیکنان مستعد سیرجانی و غیر بومی بسته شده است.

وی افزود: در حال حاضر پس از حدود یک ماه و نیم تمرین به نیمی از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات فصل جدید دست یافته‌ایم.

شهبا بیان داشت: در مورد جذب بازیکنان در ابتدا ما به مدت 10 روز از بازیکنان بومی تست‌گیری کردیم که پس از جذب 14 بازیکن سیرجانی به مدت یک هفته نیز بازیکنان غیر بومی در تمرینات ما حاضر شدند و در مجموع سه بازیکن غیر سیرجانی و یک بازیکن رفسنجانی نیز به ترکیب ما راه یافتند.

وی تصریح کرد: حدود 70 درصد قرارداد تیم با نیروهای بومی بسته شده است که امیدواریم با جذب یکی دو بازیکن دیگر در پست هافبک وسط و حمله بتوانیم برای حضور امیدوارانه در فصل جدید برنامه‌ریزی کنیم.

شهبا گفت: کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر به جز اکبر رستمی که وی نیز تجربه حضور در تیم فوتبال گل‌گهر را داشته است، همه بومی هستند که شامل علی تبریزی، حیدر افسری، محمدرضا یاراحمدی و رضا فتح‌آبادی هستند.

وی افزود: تمرینات پس از انتخاب بازیکنان مورد نظر از اول مرداد ماه سال جاری به صورت رسمی آغاز شد که بعد از برپایی اردوی هشت روزه در شهرکرد تمرینات به صورت صبح و عصر در سیرجان برگزار شده و تقریبا به نیمی از آن چه که مد نظر ما بوده است، رسیده‌ایم.

شهبا خاطرنشان کرد: از سوی مسئولان حمایت خوبی صورت گرفته است و امیدواریم که این نگرش جدید مورد استقبال عموم مردم نیز واقع شود.

وی تصریح کرد: شرایط فصل جدید بسیار دشوار است و از هر دسته چهار گروه به دسته پایین‌تر سقوط می کند، این موضوع کار را برای تیم‌ها مشکل کرده است با وجود همدلی که در حال حاضر در بین تک‌تک اعضای تیم وجود دارد و اعتقاد و ایمانی که کادر فنی به بازیکنان جوان و با انگیزه دارد، مصمم به حضوری پررنگ و تأثیرگذار در رقابت‌های سال جاری هستیم.

شهبا گفت: با توجه به شرایطی که در رقابت‌های سال جاری وجود دارد، هر تیم می‌تواند رقیبی جدی برای ما باشد، کما اینکه تمام سعی ما این است که پیش از آغاز بازی‌ها به شناختی کافی در مورد رقبای خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول