اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران خبر داد

جدال قائمشهر و ساری برای صدرنشینی لیگ برتر فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران از جدال تیم‌های قائمشهر و ساری برای صدرنشینی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان در این هفته خبر داد.

جدال قائمشهر و ساری برای صدرنشینی لیگ برتر فوتبال مازندران

محمدهادی خلردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران روز جمعه 17 شهریور از ساعت 16 با انجام شش بازی همزمان پیگیری می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها دو تیم صدرنشین جدول در قائمشهر به دیدار هم خواهند رفت.

وی گفت: تیم استقلال لموک قائمشهر که هم‌اکنون با 34 امتیاز در صدر جدول جای دارد. در قائمشهر میزبان تیم رده دومی و 31 امتیازی شهدای ساری است که هر دو تیم برای صدرنشینی جدال تنگاتنگی خواهند داشت.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره دیگر بازی‌های این هفته افزود: تیم دریای بابل میزبان سپاهان قائمشهر است و پیام شهدای سلمانشهر نیز در زاغمرز به دیدار تیم دریای این شهر می‌رود.

خلردی در ادامه از دیدار دو تیم شهدای بابلسر و طپش قائمشهر در بابلسر خبر داد و بیان داشت: تیم شهروند سورک نیز در این هفته مهمان تیم بازرگان چالوس است.

وی از استراحت داشتن تیم شهدای لاویچ چمستان براساس برنامه سازمان لیگ در این هفته خبر داد و افزود: در دیگر بازی این روز تیم شهید کریمی جویبار میزبان تیم وحدت فریدونکنار است.

نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران در پایان متذکر شد: تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان استقلال لموک قائمشهر با 34 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های شهدای ساری و شهروند سورک به ترتیب با 31 و 29 امتیاز دوم و سوم هستند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول