اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشور

سکان‌دار فوتبال یزد انتخاب شد

خبرگزاری فارس: اعضای مجمع هیئت فوتبال استان یزد با برگزاری مجمع انتخاباتی، محمدحسین رسول‌زادگان را به عنوان رییس جدید هیئت فوتبال استان یزد برگزیدند.

سکان‌دار فوتبال یزد انتخاب شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد؛ مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان یزد ظهر امروز با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال کشور، روسای هیئت فوتبال شهرستان های استان و نمایندگان باشگاه های ورزشی در یزد برگزار شد که محمدحسین رسول‌زادگان با کسب 16 رای موافق از مجموع 25 رای اخذ شده به مدت چهار سال مسئولیت هیئت فوتبال استان را به عهده گرفت.

وی تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیئت فوتبال استان یزد در این مجمع انتخاباتی و از پزشکان برجسته استان و فوق تخصص کلیه و پیوند کلیه است که سابقه عضویت در تیمهای فوتبال منتخب نوجوانان - جوانان، آموزشگاه‌ها، بزرگسالان، دانشگاه‌های پزشکی کشور و همچنین منتخب پیشکسوتان استان را در کارنامه خود دارد.

رییس فدراسیون فوتبال کشور در این مجمع انتخاباتی طی سخنانی اظهار داشت: استان یزد با نگاه مثبتی که به ورزش بویژه فوتبال دارد توانسته در این زمینه به تکلیف خود عمل کند.

علی کفاشیان ادامه داد: موضوعی که در فوتبال بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد موضوع وفاق و همدلی است که خوشبختانه این مهم در یزد نیز به خوبی دیده می شود و مسئولین این هیئت در استان با همدلی و همفکری توانستند به جایگاه خوبی برسند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه یزد در امر ورزش بویژه رشته فوتبال دارای توانمندی های زیادی است که با برنامه‌ریزی و پیگیری به نتیجه خواهد رسید.

وی یادآور شد: موفقیت و توانمندی‌های زیادی در یزد نهفته است و طرح‌های خوبی از حمله آسیا ویژن و جشنواره نونهالان که انجام شد نشان از توانمندیها و پتانسیل های بالای یزد در زمینه ورزش دارد.

کفاشیان افزود: همانطور که یزد در امر علم و دانش به جایگاه خوبی رسیده، با استفاده از ظرفیت های موجود در رشته ورزش نیز ربانزد خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: استعدادها و توانمندی‌های زیادی که در یزد نهفته است با توجه به زیرساخت‌های استان، به زودی یزد نیز از رتبه‌های برتر کشور در هررشته خواهد بود.

سرپرست هیئت فوتبال استان یزد هم طی سخنانی جایگاه فوتبال استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با اقدامات انجام شده و پیگیری‌های مکرری که در مورد اجرای برنامه‌ها داشتیم به نقطه عطفی در فوتبال استان رسیده‌ایم.

محمدرضا حق شناس اظهار داشت: سعی بر این بود که طی این مدت به دور از حاشیه‌ها و با تعامل و تعمق، به شناخت چالش‌ها ورفع آن بپردازیم.

وی افزود: به نظر خودمان کارهای زیادی در زمینه تقویت زیرساخت‌ها، توسعه کمی و کیفی ورزش فوتبال، آسیا ویژن، ورزش محلات و باشگاه‌ها و فوتسال داشتیم که نتایج خوبی هم داشت.

حق شناس تصریح کرد: همچنین در زمینه لیدرها و هواداران تیم نیز چالش هایی وجود داشت که کارهای خوبی انجام شد و بستر لازم از هر لحاظ فراهم گردیده که باید در دستور کار قرار گیرد  تا شاهد تعالی و شکوفایی فوتبال استان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور رییس سابق هیئت در این مجمع علت عدم حضور سردار محمد مهدی فرهنگ دوست را کسالت عنوان کرد.

حق‌شناس همچنین طی سخنانی از رییس فدراسیون فوتبال کشور درخواست حمایت از ورزش فوتبال و نیز تغییر راهبردها و اقدامات را در این زمینه خواستار شد.

وی اظهار داشت: باید در فوتبال عالمانه عمل شود و از سنتی فکر کردن و سنتی عمل کردن پرهیز کرد و برای این اقدام، لازم است مهندسی ورزش فوتبال ایجاد شود.

وی با تاکید بر پرهیز از خودباختگی گفت: همواره باید خودباور باشیم چرا که هر به خودباوری و اعتماد به نفس رسیدیم در عالی ترین جایگاه قرار گرفتیم.

سرپرست سابق هیئت فوتبال استان در ادامه به ارتباط فوتبال با سایر      عرصه‌ها پرداخت و گفت: باید ارتباط فوتبال را با سایر عرصه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و هنری تعریف کنیم  و برنامه‌های خود را نیز بر این اساس اجرا و دنبال کنیم.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول