اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

بازی با العین هنوز قطعی نشده است/ بازی با تیم الجوهره قطعی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در اردوی تدارکاتی امارات، بازی با تیم الجوهره قطعی شده اما بازی با العین هنوز مشخص نیست.

بازی با العین هنوز قطعی نشده است/ بازی با تیم الجوهره قطعی شد

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: کاروان تیم فوتبال سپاهان فردا صبح برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی امارات می‌شود.

وی با اشاره به از سر گرفته شدن تمرینات تیم سپاهان پس از چند روز تعطیلی بیان داشت: کرانچار نیز که برای مرخصی به کرواسی رفته بود، از سفر بازگشته و امروز در تمرینات تیم حضور پیدا کرده است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان به سفر علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان به عربستان نیز اشاره کرد و افزود: مرزبان دیدار شب گذشته الاهلی برابر الوحده امارات را از نزدیک تماشا کرده و قرار است وی در اردوی امارات به تیم ملحق شود.

وی به مصدومیت فرشید طالبی در جریان دیدار با فجر سپاسی اشاره کرده و افزود: MRI اولیه چیز خاصی را نشان نداده و قرار شده این آزمایش را به متخصص نیز نشان بدهند اما به نظر نمی‌رسد مشکل خاصی به وجود آمده باشد.

خوروش با بیان اینکه اردوی تدارکاتی امارات تنها برنامه تیم سپاهان برای آماده شدن جهت رویارویی با تیم الاهلی عربستان است، تصریح کرد: پس از اینکه از امارات بازگشتیم، باید به دیدار تیم نفت آبادان برویم و سپس نیز برای بازی با الاهلی آماده شویم.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول