اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از تولید ملی صورت می‌گیرد

ممانعت از عرضه اجناس وارداتی در نمایشگاه‌های پاییزه خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و معدن خراسان‌رضوی گفت: در راستای حمایت از تولید ملی، در نمایشگاه‌های پاییزه خراسان‌رضوی، اجناس خارجی عرضه نمی‌شود.

ممانعت از عرضه اجناس وارداتی در نمایشگاه‌های پاییزه خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده، اظهار داشت: فراهم نمودن امکان دسترسی بهتر عموم اقشار جامعه به انواع کالاهای پرمصرف فصلی با قیمت مناسب، افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌ کنندگان و نیز حمایت از تولید کنندگان محصولات با کیفیت داخلی، از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها در خراسان‌رضوی بوده و بر این اساس با ایجاد بازارهای الگویی از کیفیت و قیمت و امکان رقابت میان تولید کنندگان و توزیع کنندگان با کیفیت و بسته‌بندی‌های متنوع کالا سعی می‌شود عمده تقاضای کالا از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی تامین شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در راستای سیاست‌های هدف‌گذاری شده برای پیاده‌سازی برنامه‌های مرتبط با تنظیم بازار، در آستانه بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا، برپایی 26 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور تأمین و توزیع الگویی کالاهای مهم و اساسی مورد نیاز مصرف کنندگان در استان خراسان‌رضوی برنامه‌ریزی و در دست اجرا است.

وی با تاکید بر عرضه محصولات با کیفیت داخلی در نمایشگاه عرضه مستقیم، افزود: از ویژگی‌های نمایشگاه پاییزه امسال ممنوعیت عرضه کالاهای وارداتی است.

صفرزاده خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (فروش پاییزه) در 25 شهر خراسان‌رضوی از نیمه شهریورماه تا اوایل مهر به تناسب فعالیت نموده و در مشهد مقدس، نمایشگاه فروش پاییزه از 13 تا 20 شهریور در منطقه نخریسی و از 22 تا 31 شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد همه روزه پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول