اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی صورت گرفت

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ورامین

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و ایام نوروز، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ورامین افتتاح شد.

گشایش نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین، حسن میرزایی اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره شهرستان ورامین در دو شهر ورامین و قرچک با بیش از 150 غرفه راه‌اندازی شده و خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌کند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم از قبیل کیف، کفش، پوشاک و اقلام خوراکی عرضه می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال سعی شده تا با دعوت از تولیدکنندگان، بهترین و مرغوب‌ترین کالاها با قیمت مناست به شهروندان ارائه شود.

میرزایی بیان داشت: کالاهای این نمایشگاه با تخفیف ویژه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در زمان فعالیت نمایشگاه، در این محل حاضر بوده و بر نحوه ارائه خدمات و نیز قیمت کالاها نظارت مستمر دارند.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال شهروندان در نمایشگاه بهاره شهرستان ورامین اقلام تعادلی از جمله 240 تن برنج خارجی به قیمت هر کیلوگرم هشت هزار ریال، 200 تن شکر به قیمت هر کیلوگرم 13 هزار و 500 ریال، مرغ منجمد به میزان نیاز مشتریان به قیمت هر کیلوگرم 31 هزار ریال و گوشت منجمد به میزان نیاز مشتریان عرضه می‌شود.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهر ورامین در استادیوم تختی و در شهر قرچک، جنب ترمینال این شهر دایر است.

انتهای پیام/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول