اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت تویسرکان:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تویسرکان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت معدن وتجارت تویسرکان گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در تویسرکان در راستای حمایت از مردم فعالیت خود را آغاز کرد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تویسرکان آغاز به کار کرد

رضا سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه مایحتاج اولیه مورد نیاز مردم در قالب 50 غرفه در نمایشگاه ارائه می‌شود، افزود: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در محل دائمی برگزاری نمایشگاه شهرستان از ساعت 9 صبح تا 21 فعال و خدمات‌رسانی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه با حضور شرکت‌های پخش مواد غذایی، تعاونی‌ها و دیگر صنوف فعال در بازار برگزار شده است، خاطرنشان کرد: آجیل و خشکبار، پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی، مواد غذایی و پروتئینی، برنج و روغن، گوشت قرمز و میوه و تره بار در نمایشگاه در معرض فروش برای علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان اظهار داشت: براساس دستورالعمل پیش بینی شده فروش کالاهای عرضه شده در نمایشگاه مذکور با حداقل 10 تا 15 در صد زیر قیمت بازار تعریف شده است.

وی تاکید کرد: در راستای ارائه خدمات بیشتر و امنیت و آسایش مردم نظارت و تشدید بازرسی به طور کامل بر روند فروش کالا در نمایشگاه توسط اکیپ بازرسی انجام می‌گیرد.

سلیمانی تنظیم بازار را هدف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه کالا معرفی و خاطرنشان کرد: خدمات‌دهی و توزیع مواد و اقلام عرضه شده در یک برنامه مدون در سراسر کشور در راستای برقراری ثبات و تعادل در خرید و فروش کالا، کاهش تورم و ناهنجاریهای موجود در سطح جامعه هر ساله انجام می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از توزیع 35 تن گوشت منجمد مرغ از ابتدای اسفند ماه سال جاری تاکنون با قیمت هر کیلو 3 هزار و 100 تومان در تویسرکان خبر داد و گفت: با حضور بازرسان نظارت بر بازار در شهرهای سرکان و فرسفج نیز گوشت منجمد مرغ به وسیله واحدهای سیار در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان تاکید کرد: از امروز سیب و پرتقال سهمیه شهرستان در شبکه‌های تعریف شده و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با قیمت مطلوب و متناسب  توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تشدید بازرسی در بازار از ابتدای اسفند سال جاری آغاز و تا 20 فروردین سال آینده به طور مستمر ادامه دارد، تصریح کرد: در طرح مذکور با در صورت تخلف در زمینه‌های گران فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و تقلب با متخلفان برخورد قانونی و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

سلیمانی در پایان سخنان خود اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی در زمینه‌های فوق می‌توانند با شماره تلفن‌های 124، 4226100 و 4223204 مجمع امور صنفی تماس گرفته و یا شکایات خود را به صورت حضوری و مکتوب پیگیری کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول