اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بازگشایی مدارس

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و فصل پاییز، 26 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده، اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار داخلی، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مقاطع زمانی خاص به‌ویژه آغاز سال تحصیلی، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها با استفاده از توان اجرایی مجامع امور صنفی، صنوف تولیدی، کارخانجات و شرکت‌های پخش با ارائه بهینه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب حداقل 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار برپا می‌شود،گفت: در این نمایشگاه‌ها کیف و کفش، مانتو مدارس، دفترچه و لوازم‌التحریر، مواد غذایی و مواد پروتئینی و غیره در اولویت عرضه قرار دارند.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ها با هدف حمایت از تولید داخلی به ویژه در بخش کیف و کفش از عرضه کالاهای وارداتی ممانعت می‌شود.

صفرزاده تصریح کرد: کمک به تنظیم بازار، تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی در مقاطع زمانی مورد نیاز، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و حمایت تولیدکنندگان و ایجاد امکان دسترسی بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمتی مناسب از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه در این راستا در مشهد مقدس 2 نمایشگاه در دو مقطع زمانی و در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود، افزود: نخستین نمایشگاه پاییزه مشهد مقدس از 13 تا 21 شهریور در محل نخریسی و دومین نمایشگاه از 22 تا 31 شهریور در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا می‌شود.

صفرزاده اظهار داشت: همچنین به منظور جلوگیری از افزایش کاذب قیمت‌ها و حضور همه جانبه اصناف در کالا رسانی، جشنواره فروش‌های فوق‌العاده با همکاری اتحادیه‌های صنفی کیف و کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر، همزمان با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با حداقل 5 تا 15 درصد تخفیف در سطح واحدهای صنفی منتخب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید دفاتر دانش آموزی نیز با نرخ مصوب توزیع می‌شود، تصریح کرد: بیش از 2 میلیون و 100 هزار جلد دفترچه در دو سبک فانتزی و معمولی در شبکه صنفی ، فروشگاههای زنجیره ای، شرکتهای تعاونی مصرف کارمندان دولت و کارگران استان و شرکتهای تعاونی مصرف فرهنگیان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول