اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه بهاره عرضه کالا در بوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور استاندار بوشهر و شماری از مسئولان استانی و محلی نمایشگاه بهاره عرضه کالا در محل دائمی نمایشگاه‌های بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه بهاره عرضه کالا در بوشهر گشایش یافت

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر امشب در حاشیه این آیین به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: نمایشگاه بهاره عرضه کالا در قالب 240 غرفه گشایش یافته است.

مصطفی گراشی افزود: از این تعداد 40 غرفه عرضه آجیل و خشکبار، 70 غرفه پوشاک، 15 غرفه کیف و کفش، 10 غرفه لوازم بهداشتی، 18 غرفه مواد غذایی و پروتئینی، سه غرفه میوه و تره‎بار، 17 غرفه خرازی و باقی غرفه‎ها غرفه عرضه کالاهای مربوط به سفره هفت‌سین است.

وی اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل پیش‌بینی شده کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه از 10 تا 20 درصد تخفیف دارند و قیمت‎گذاری کالاها از روز اول اسفند آغاز شد و تا پیش از برپایی نمایشگاه ادامه داشت.

گراشی تصریح کرد: 11 بازرس به منظور نظارت مستمر بر عرضه کالا در نمایشگاه مستقر شده‎اند ضمن اینکه با هماهنگی تعزیرات حکومتی روزانه یک قاضی به صورت کشیک در نمایشگاه حضور می‎یابد و به شکایات و تخلفات رسیدگی کرده و در همان جا حکم صادر می‎کند.

رئیس مجمع امور صنفی استان بوشهر با اشاره به استقرار پاسگاه سیار در نمایشگاه یادآور شد: امسال 80 غرفه به دستگاه کارت‎خوان مجهز شده‎اند ضمن اینکه دو دستگاه خودپرداز بانک ملی نیز برای خدمت‎رسانی به مردم در نمایشگاه نصب شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری اتوبوسرانی از امروز سرویس ویژه نمایشگاه راه‎اندازی می‎شود.

گراشی گفت: همچنین اورژانس و آتش‌نشانی به منظور خدمات‎رسانی به موقع در مواقع لزوم و بروز حوادث احتمالی در نمایشگاه مستقر شده‎اند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه امسال در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته از نظر کمی و کیفی از رشد قابل قبولی برخوردار است.

گراشی افزود: نمایشگاه بهاره عرضه کالا به مدت 10 روز دایر است اما بنا به تقاضای مردم ممکن است همچون سال‎های گذشته تا شب عید ادامه یابد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول