اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد برپا شد

در مراسمی به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان لرستانی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد برپا شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، ظهر امروز در حاشیه برپایی، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خرم‌آباد‌ در جمع خبرنگاران از برپا شدن، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، در قالب طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در خرم‌آباد و دیگر شهرهای استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب 100 غرفه به منظور تنظیم بازار، کنترل قیمت‌ها و رفاه حال شهروندان در این ماه مبارک برپا شده است.

حجت‌الله بیرانوند‌ گفت: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه اصناف در خرم‌آباد برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه انواع کالاها و مایحتاج عمومی مردم به ویژه گوشت مرغ، قرمز، ماهی، برنج، مواد لبنی، پروتئینی و بهداشتی به نمایش گذاشته شده است، اظهار داشت: تمام کالاها و اقلام 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به مردم استان عرضه می‌شود، تا در این ماه با مشکل مواجه نشوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: همچنین در دیگر شهرهای استان در قالب 400 غرفه این نمایشگاه دایر می‌شود، تا مردم دیگر شهرهای استان بتوانند به راحتی این اقلام را تهیه کنند.

بیرانوند افزود: تمام تلاش خود را برای عرضه کالاها مورد نیاز مردم به ویژه در این ماه مبارک به کار گرفته‌ایم، تا مردم دغدغه تأمین این کالاها را نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، از مردم خواست با توجه به استقرار بازرسان این سازمان در نمایشگاه مراتب تخلفات واحدها را در سریع‌ترین زمان به شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول