اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عید نوروز صورت گرفت

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، از برپایی ۶ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به منظور تنظیم بازار شب عید در شهرهای قزوین، آبیک، الوند، بویین‌زهرا، محمدیه و تاکستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حسن رحیمی با اشاره به برنامه ‌ریزی‌های انجام ‌شده برای برپایی گسترده نمایشگاه بهاره در استان قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار و تقویت جریان عرضه کالا و خدمات مصرفی مناسب، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ظرفیت ۲۵۰ غرفه در مرکز استان قزوین برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان در فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و خرید مردم و ایجاد دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ عنوان کرد.

رحیمی افزود: تاریخ برگزاری نمایشگاه در استان قزوین براساس شرایط اقلیمی و پراکندگی شهرستان‌ها متفاوت است، ولی افتتاح نمایشگاه‌ها از نیمه دوم اسفند ماه در حال اجراست.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان البرز با ایجاد دو نقطه، یکی در شهر الوند با ۹۰ غرفه و دیگری در شهر محمدیه با تعداد ۶۰ غرفه به مدت ۱۰ روز خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان بویین ‌زهرا، از ۱۷ اسفند ماه سال جاری با تعداد ۶۰ غرفه و تاکستان با ۷۰  غرفه آغاز به کار کرده است.

رحیمی ساعات آغاز به کار نمایشگاه را از ساعت ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها، کالاهای اساسی و مورد نیاز عمومی مردم با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد ارائه می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، با اشاره به چگونگی نظارت بر فعالیت نمایشگاه‌ها خاطر‌نشان کرد: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با نظارت خود اصناف برگزار می‌شود و بازرسان مجامع امور صنفی و این سازمان نیز بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده، نظارت مستقیم و کاملی دارند.

وی ادامه داد: کیفیت و قیمت اجناس مورد عرضه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از سوی کارشناسان اتحادیه‌ها قبل از برگزاری، تأیید می‌شود و قیمت‌گذاری آنها نیز به صورت دقیق صورت می‌گیرد.

این مسئول؛ به حضور بازرسان در نمایشگاه، برای مقابله با گران‌فروشی، استقرار و گشت‌زنی بازرسان در نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند به محلی که برای بازرسی و نظارت اصناف برای رسیدگی به شکایات مردم در نمایشگاه‌ها تعیین می‌شود، مراجعه کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول