اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهریز افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهریز با 37 غرفه افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهریز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مهریز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این نمایشگاه با 37 غرفه عرضه مستقیم مواد غذایی و پروتئینی با 10 تا 15 درصد تخفیف و کالاهای مشمول تنظیم بازار شامل برنج وارداتی، برنج داخلی و مرغ و گوشت ساعت 16 تا 22 تا 5 مرداد برای خرید عموم در محل سالن ورزشی شهید موحدین دایر است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهریز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه از توزیع روزانه چهار تن مرغ تعاونی در شهرستان خبر داد.

حبیب‌الله خلفایی افزود: روزانه دو تن و نیم سهمیه توزیع مرغ تعاونی در فروشگاه‌های سطح شهر و روستاهای مهریز است و که با پیگیری‌های صورت گرفته روزانه یک تن و نیم مرغ تعاونی نیز در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با توزیع مرغ به قیمت تعاونی این مسئله را تا حدی زیاد برطرف کردیم که باید مردم نیز در این راستا با اداره صنعت معدن و تجارت همکاری کنند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول