اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد ساری:

قانون ممنوعیت بکارگیری اصطلاحات بیگانه پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری گفت: قانون ممنوعیت بکارگیری اصطلاحات بیگانه پیگیری می‌شود.

قانون ممنوعیت بکارگیری اصطلاحات بیگانه پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی سعیدی ساروی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری پیش از ظهر امروز در کمیته مبارزه با تخلفات فرهنگی شهرستان ساری بر لزوم بازدیدهای مستمر از مراکز فرهنگی با حضور همه اعضا تاکید کرد.

وی تصریح کرد: حضور تمام اعضا در جلسات کمیته ضروری است و تنها با همکاری و تعامل همه اعضا می‌توان اقدامات موثرتری برای جلوگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی انجام داد.

سعیدی ساروی بر پیگیری مصوبات گذشته کمیته تخلفات فرهنگی شهرستان تاکید و اشاره کرد: با همکاری اماکن، اتحادیه‌ها و اصناف نظارت دقیق‌تری می‌توان از مراکز غیرقانونی به‌عمل آورد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری همچنین تصریح کرد: نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی و پیگیری اجرای موثر قانون ممنوعیت بکارگیری اصطلاحات بیگانه، نمایندگی‌های فروش مطبوعات و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی  از مواردی است که این اداره در سال 91 به آن توجه بیشتری نشان خواهد داد.

به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد که از تبلیغات کالاهای خارجی در تابلوهای تبلیغاتی جلوگیری و نسبت به پلمب مراکز فرهنگی غیرمجاز با هماهنگی اماکن نیروی انتظامی و صنف مربوطه اقدام شود.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول