اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزارت ارشاد به صورت مستمر پی‌گیر حل مشکل کاغذ است

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت ارشاد اسلامی به صورت مستمر پی‌گیر حل مشکل کاغذ است.

وزارت ارشاد به صورت مستمر پی‌گیر حل مشکل کاغذ است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه همایش علامه شهیدی در بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: افزایش قیمت کاغذ مشکلاتی را برای جامعه مطبوعاتی کشور ایجاد کرده است که این وزارت به دنبال حل این مشکل است.

وی با تأکید بر اینکه رایزنی‌های لازم برای حل مشکل کاغذ با وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شده، افزود: این وزارتخانه قول داده که از واردات کاغذ و تولید کنندگان در داخل کشور حمایت کند.

وزیر ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فوق از قیمت کاغذ کاسته می‌شود، گفت: در این زمینه مطبوعات با مشکلاتی مواجه بوده و افزایش قیمت کاغذ منجر به وقوع مشکلاتی در حوزه کتاب شده که امید می‏رود به زودی حل شود.

وی تصریح کرد: متولیان این وزارتخانه قول داده‌اند که از واردات کاغذ و هم‌چنین مراکزی که در داخل کشور اقدام به تولید کاغذ می‌کنند، حمایت داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر حمایت و پی‌گیری این وزارتخانه در این زمینه گفت: هم‌اکنون نیز اطلاع داریم که برخی از گروه‌ها کار واردات کاغذ را شروع کرده و انجام می‌دهند.

حسینی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات انجام شده و واردات کاغذ از افزایش قیمت‌ها در این زمینه جلوگیری شود.

وی در ادامه در خصوص همایش علامه شهیدی گفت: تجلیل، گرامیداشت و بزرگداشت مفاخر کشور وظیفه ملی بوده و باید این افراد بیشتر به جامعه معرفی و آثار آنها احیاء شود.

حسینی با اشاره به اینکه معرفی این افراد منجر به ایجاد احساس هویت و خودباوری در نسل جوان می‎شود، گفت: در دولت دهم این مهم مدنظر قرار گرفته و مسئولان حوزه فرهنگی باید برای گرامیداشت این مفاخر اهتمام ویژه داشته باشند.

وزیر ارشاد امروز در نخستین همایش ملی علامه شهیدی در بروجرد شرکت کرده است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول