اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد علمی نخبگان بوشهر خبر داد

اجرای طرح «دوست علمی» در مدارس بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد علمی نخبگان استان بوشهر گفت: طرح «دوست علمی» توسط این بنیاد در مدارس استان بوشهر اجرا می‎شود.

اجرای طرح «دوست علمی» در مدارس بوشهر

رحیم قاسمیه امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این طرح ویژه دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان است که به صورت اردوی سه روزه در زمستان امسال و بهار سال آینده برگزار می‎شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای علمی بنیاد نخبگان استان بوشهر تصریح کرد: شورای علمی بنیاد نخبگان استان بوشهر با حضور تعدادی از نخبگان تحت پوشش این بنیاد و اعضای هیئت علمی دانشگاه‎ها و شخصیت‎های برجسته علمی استان بوشهر در نیمه دوم امسال تشکیل خواهد شد.

قاسمیه ادامه داد: همچنین تشکیل کارگروه‎های پژوهشی با همکاری دانشگاه‎ها و مراکز پژوهشی استان بوشهر در حوزه‎های، فناوری دریا، نفت و گاز، هسته‎ای، شیلات و کشاورزی، امنیت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار است.

رئیس بنیاد علمی نخبگان استان بوشهر با اشاره به جذب نخبگان توسط پلیس سایبری یادآور شد: پلیس فتا به منظور نظارت بر فضای سایبری و ایجاد امنیت روانی برای کاربران این حوزه از بین افراد متخصص، مهندسان و افراد نخبه در فضای مجازی نیرو جذب می‎کند.

وی اضافه کرد: افراد واجد شرایط علاقمند به خدمت در فضای اینترنت می‎توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه استعلام به سایت cyberpolice.ir مراجعه کنند.

قاسمیه بیان کرد: مکانیسم ثبت اختراعات و طرح‎های صنعتی با هدف تسهیل فرآیند ثبت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اینترنتی شد و متقاضیان از این به بعد باید با مراجعه به آدرس اینترنتی iripo.ssaa.ir  اظهارنامه و مستندات خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه به ثبت برسانند.

رئیس بنیاد علمی نخبگان استان بوشهر گفت: سعید راشدی نخبه بوشهری عضو بنیاد نخبگان عنوان کارآفرین برتر و نمونه کشوری را از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کسب کرد.

وی تصریح کرد: راشدی قبل از این نیز به عنوان کارآفرین نمونه استان بوشهر معرفی شده بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول