اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف شناسایی استعدادهای برتر

نخستین مرحله طرح دوست علمی در خراسان‌جنوبی برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره طرح دوست علمی با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رشته ریاضی و ایجاد ارتباط متقابل بین اساتید و رتبه‌های برتر المپیاد جهانی ریاضی با دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به ریاضیات در خراسان‌جنوبی اجرا شد.

نخستین مرحله طرح دوست علمی در خراسان‌جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی نخبگان خراسان‌جنوبی، نخستین دوره طرح دوست علمی با هدف شناسایی استعدادهای برتر در رشته ریاضی و ایجاد ارتباط متقابل بین اساتید و رتبه‌های برتر المپیاد جهانی ریاضی با دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به ریاضیات در خراسان‌جنوبی اجرا شد.

 در مرحله نخست این طرح که در یکی از اردوگاه‌های دانش‌آموزی اطراف بیرجند برگزار شد تعداد 53 نفر از دانش‌آموزان شرکت ‌کننده در المپیاد ریاضی و نمونه از 9 شهرستان و 18 مدرسه استان حضور داشتند.

هم‌چنین در این اردو که با برگزاری دوره‌هایی شامل آموزش مهارت حل مسئله و هوش و خلاقیت توسط تعدادی از مربیان نخبه و معلمان مدارس سمپاد در اردوگاه یادگار امام(ره) برگزار شد، مربیان با دانش‌آموزان، رابطه دوست علمی برقرار کرده و به بسیاری از مشکلات آنان در آینده تحصیلی و شغلی پاسخ گفتند.

پس از پایان مرحله اول طرح، تعدادی پروژه توسط مربیان به آنان داده شد تا در فرصت باقی مانده تا اجرای مرحله دوم طرح، به حل آن بپردازند.

مرحله دوم این طرح از 29 تا 31 فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول