اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

اجرای طرح توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طرح توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد برگزار شد.

اجرای طرح توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران صبح امروز همزمان با هفدهم بهمن ماه که با عنوان انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان نامگذاری شده است به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در منطقه هشت، دوره معرفت و هم‌اندیشی از سلسله کارگاه‌های طرح ضیافت اندیشه استادان در سالن اجتماعات دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا ضمن حضور در این طرح اظهار داشت: با عنایت به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هیئت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقویت زمینه و ظرفیت‌های علمی و تربیتی استادان، این طرح با حضور ۵۸ نفر از استادان واحد (۳۶ استاد مرد و ۲۲ نفر استاد خواهر) برگزار شد.

محمدرضا ربیعی گفت: در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این دوره، پس از طرح و تصویب در شورای فرهنگی واحد و هماهنگی‌های لازم با دفتر نهاد رهبری در منطقه هشت به تمام استادان واجد شرایط از طریق ارسال پیامک و نصب پلاکارد، بنر و فرهنگ‌سازی در ارتباط با اهمیت و لزوم گذراندن دوره‌ها توسط اعضا‌ء هیئت علمی دانشگاه، اطلاع‌رسانی لازم صورت پذیرفت که با استقبال استادان برای حضور در دوره مذکور روبه‌رو شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این دوره از کلاس‌های هم‌اندیشی حجت‌الاسلام سید احمد رهنمایی از استادان حوزه و دانشگاه و عضو موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) به عنوان مدرس دوره با موضوع درآمدی بر فلسفه تعلیم و تربیت در مدت دو روز متوالی و به مدت 16 ساعت عهده دار کارگاه مذکور بود.

ربیعی عنوان کرد: در این دوره استادان با موضوعات تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف و بکارگیری آن در ارائه به دانشجویان آشنا شدند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا طی سخنانی در این همایش ضمن خیرمقدم به استادان، افزایش توان علمی و معرفتی استادان برای پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان را از اهداف اجرای این طرح دانست و اظهار داشت: دوره بعدی طرح مذکور از 20 تا 25 اسفند ماه سال جاری با محوریت معرفت‌شناسی اسلامی و فلسفه علم در این واحد برگزار می‌شود.

عزت‌الله نصیری تاکید کرد: در پایان این دوره برای شرکت‌کنندگان گواهی حضور در کارگاه از سوی نهاد مقام معظم رهبری صادر می‌شود که در ارتقاء وضع شغلی اعضای هیئت علمی منظور می‌شود.

این گزارش حاکی است، این همایش با حضور محمدرضا ربیعی ریاست و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ـ پیشوا و حجت‌الاسلام محمد توکلی معاون نهاد رهبری در منطقه هشت همراه بود.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول