اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین خبر داد

راه‌اندازی طرح شبکه علمی دانشگاه‌ها در قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قزوین گفت: طرح شبکه علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی در سطح استان قزوین راه‌اندازی و اجرا می‌شود.

راه‌اندازی طرح شبکه علمی دانشگاه‌ها در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، محمدرضا نصرآبادی در سومین جلسه کارگروه تخصصی پژوهش فناوری و تحول اداری اظهار داشت: در حال حاضر 54 مرکز دانشگاهی در استان قزوین فعالیت دارند که با راه‌اندازی و استقرار این شبکه تمام اطلاعات و یافته‌های علمی این دانشگاه‌ها و کتابخانه‌های الکترونیک و نتایج پژوهش در این مراکز به یکدیگر متصل شده و قابل دسترسی می باشد‌.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیکی قبض در استان افزود: آئین نامه داخلی گروه تخصصی فناوری اطلاعات مورد تصویب قرار گرفته و یکی از موضوعات مطرح در این کارگروه بررسی طرح خودداری بانک‌ها از پذیرش دستی قبوض است.
مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات تصریح کرد: در حال حاضر 40 درصد از قبوض خانوارها به شکل الکترونیکی پرداخت می‌شود که برای توسعه و ترویج این طرح باید اقدام به برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی کرد.
نصرآبادی یادآور شد: نپذیرفتن قبوض مردم در بانک‌ها پس از بحث و بررسی در نهایت باید در کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری و همچنین شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شود که در نهایت اجرای این امر به ترویج فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک خواهد شد.
انتهای پیام/خ۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول