اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی خبر داد

حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی اساتید

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی از حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی اساتید خبر داد.

حمایت از طرح‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی اساتید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، مسلم اورنگی پیش از ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار تولید ملی، حمایت کار و سرمایه ایرانی با فعال شدن هسته‌های پژوهشی کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه‌ها، گام‌های عملی در این زمینه برداشته شده است.

وی، از اساتید بسیجی خواست طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی خود را در زمینه بومی کردن فناوری‌های نوین با حمایت این سازمان عملیاتی کنند و با ارائه راهکارهای مناسب گام‌های عملی و مؤثر در زمینه خودکفایی و ارتقا کمی و کیفی محصولات ایرانی بردارند.

این مقام مسئول، موفقیت و دستاوردهای متنوع در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و تکنولوژی‌‌های جدید را مدیون تلاش اساتید، نخبگان و دانشمندان بسیجی برشمرد و بر تداوم و تلاش بیشتر در این زمینه به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

وی در ادامه اساتید را فرماند‌هان جنگ نرم در جبهه فرهنگی در زمینه مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم عنوان کرد و افزود: امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی با سست کردن اعتقادات جوانان و ترویج فرهنگ غربی روی آورده که باید در این زمینه هوشیار باشیم که در این زمینه نقش اساتید بسیجی در روشنگری افکار دانشجویان بسیار مؤثر است.

اورنگی در ادامه به اساتید توصیه کرد در کنار تدریس دروس تخصصی به مسائل فرهنگی و معنوی دانشجویان نیز توجه شود.

وی، انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مبتنی بر ارزش‌های والای اسلامی و قرآنی ذکر کرد و گفت: تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلا‌ب‌ها، انقلابی برپایه فرهنگی و دینی است که این موارد باعث شده انقلاب ما هر روز با اقتدار و پرصلابت‌تر از گذشته به حیات پربرکت خود ادامه دهد.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی در ادامه به فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید اشاره کرد و تشکیل هسته‌های پژوهشی، فرهنگی، عقیدتی، اردویی و ده‌ها برنامه متنوع دیگر را از برنامه‌های آتی این سازمان برشمرد و بر همکاری و همراهی اساتید با هدف جذب حداکثری و دفع حداقلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تأکید کرد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول