اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر ارزیابی امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

بررسی طرح جامع آموزش هیئت امنای حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر ارزیابی امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طرح جامع آموزش هیئت امنا و موسسین حوزه‌های علمیه خواهران در دست بررسی قرار دارد که پس از تهیه و تصویب به مرحله اجرا در می‌آید.

بررسی طرح جامع آموزش هیئت امنای حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمد مصطفی متوسل با اشاره به طرح‌های در دست تهیه دفتر ارزیابی امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: طرح فراگرد کنترل عملکرد مدیران استانی و طرح جامع آموزش هیئت امنا حوزه‌های علمیه خواهران برخی از این طرح‌ها را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه تاکنون 14 طرح و پیش‌طرح از سوی این دفتر تهیه شده و برخی از آنها نیز به تصویب رسیده است، خاطر نشان کرد: فرآیند جامع انتخاب مدیران استانی، بازبینی فرآیند ارزشیابی مدیران استانی، طرح آموزش نیروی انسانی مدارس علمیه و نظام جامع کنترل عملکرد مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران برخی از این طرح‌ها را تشکیل می‌دهند.

مدیر دفتر ارزیابی امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به توسعه و تاسیس مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران طی حدود یک سال گذشته اظهار داشت: مسئولیت تاسیس مدیریت‌های استانی بر عهده این دفتر قرار داشته است.

وی با اشاره به توسعه مدارس علمیه خواهران در سطح کشور افزود: دفتر ارزیابی امور شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به جمع‌آوری موارد آموزش‌های بدو خدمت مدیران مدارس علمیه خواهران کرده است تا مدیران جدید مدارس علمیه در کوتاه‌ترین زمان با مباحث مورد نیاز آشنا شوند.

حجت‌الاسلام متوسل با اشاره به اینکه آموزش کادر مدارس علمیه خواهران نیز بر عهده معاونت شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران قرار دارد، یادآور شد: در همین راستا طرح‌هایی تهیه شده است و از سال آینده آموزش کادر مدارس علمیه خواهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول