اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید اردبیل:

رجایی و باهنر با 29 روز ماندگار شدند

خبرگزاری فارس: استاندار جدید اردبیل گفت: شهیدان رجایی و باهنر تنها با 29 روز حضور در منصب ریاست جمهوری و نخست وزیری ماندگار شدند که این برای همه ما درس عبرت است.

رجایی و باهنر با 29 روز ماندگار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در مراسم معارفه خود که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر تنها با ساده‌زیستی و عشق خدمت به مردم در ذهن هر ایرانی ماندگار شده است و هر خدمتگزاری نیز آرزو می‌کند، بتواند ادامه دهنده راه این شهیدان والامقام باشد.

وی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم این شهیدان را سرمشق خود قرار دهیم باید از یک سال فرصت باقیمانده دولت احمدی‌نژاد که بر سینه خود افتخار تبعیت از سیره و سلوک دولت رجایی و باهنر را نقش بسته است، شبانه‌روز بکوشیم تا در این یک سال و یک ماه خدمت ما ارزشی به قدر دوران خدمتگزاری رجایی و باهنر را پیدا کند.

نیکزاد تاکید رئیس جمهور مکتبی را در فرصت شمردن ثانیه‌های خدمت یادآور شد و خاطرنشان کرد: در دوران خدمت خود از همه بزرگان و همچنین مطالعه وصیت شهدا الگوی بی‌نظیر گرفتم و سعی کردم در هر منصبی فرصت و زمان پیش آمده را صرف کارهای اساسی و در مسیر حل مشکلات مردم بکنم.

این مسئول با برشمردن برخی از توفیقات خود در دوران تصدی شهرداری اردبیل نظیر بهسازی رودخانه بالقلو بعد از 10 سال حرف و حدیث‌های مختلف اضافه کرد: هرچند در آغاز این کار عده‌ای احساس می‌کردند که کار نشدنی است اما با همراهی شورای شهر و جدیت پرسنل شهرداری نه تنها بهسازی رودخانه بالقلو انجام شد بلکه با وجود کسری اعتبارات در آخرین روزهای حضورم در شهرداری زمینه احداث کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن جدید را فراهم آوردم.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولیت‌ها و دوران خدمت به سرعت برق و باد آمدنی و رفتنی هستند و گویی بنده بعد از 44 ماه خدمت در شهرداری اردبیل همین دیروز تودیع شده و به معاونت استانداری قزوین منصوب شدم و از آنجا نیز در مسند استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خدمت مردم شریف این استان بودم.

به گزارش فارس، استاندار جدید اردبیل ادامه داد: ‌این آمدن و رفتن‌ها برای ما ملموس است و آنچه از این تودیع و معارفه‌ها می‌ماند تنها کارنامه قابل قبول و ماندگار در ذهن مردم است که همیشه از یک مدیر به نیکی یاد می‌کنند.

نیکزاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: من استاندار تمام مردم استان اردبیل و شهرهای این استان هستم و در برابر کارهای نیمه‌تمام و اجرا نشده مسئولیتی خطیر دارم که امیدوارم با همراهی مردم بتوانم در انجام آن موفق شوم.

وی در ادامه سخنان خود به توفیق به دست آمده در استان کهگیلویه و بویراحمد در برقراری آرامش و امنیت انتخابات مجلس افزود: ما در استان کهگیلویه و بویر احمد با وجود وضعیت زرد یا قرمز در عرصه رقابت کاندیداها با 89 درصد مشارکت مردم در انتخابات مجلس بالاترین مشارکت را در کشور شاهد بودیم که این موفقیت در سایه همدلی و همراهی همه به دست آمد.

جمهوری اسلامی آمریکا و صهیونیسم را منزوی کرده است

استاندار جدید اردبیل در ادامه سخنان خود به برگزاری اجلاس موفقیت‌آمیز جنبش عدم تعهد اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مسئولان استان کهکیلویه و بویر احمد در شورای تأمین اظهار می‌کرد که برخی شرکت‌کنندگان اجلاس تهران ادعا می‌کردند که باید آب و غذا با خود به ایران بیاورند چراکه احساس می‌شد ایران در تحریم فلج‌کننده در مضیقه تمام است اما این اجلاس در نهایت آرامش و امنیت و همچنین برخورداری مهمانان از نعمات الهی برگزار شد و نظام کفر بیش از گذشته به برکت خون شهیدان منزوی‌تر شد.

نیکزاد اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در حرکت عجیب ایران در موضوع موازنه‌های منطقه‌ای یادآور شد و گفت: نتانیاهو اعلام کرده است که بالاتر از خطر هسته‌ای ایران خطر پیچش ایران در مسایل منطقه‌ای است که آنها را واقعاً کلافه کرده است.

امیدوارم در پیشگاه مردم رفوزه نشوم

استاندار اردبیل در بخش پایانی سخنان خود با عذرخواهی از لغو جلسه دوشنبه گذشته به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی برای نشستن هواپیمای وزیر کشور اظهار امیدواری کرد با ارائه کارنامه قابل قبول در پایان خدمت خود در این استان بتواند شایسته‌ترین خدمات را ارائه کرده و هرگز در پیشگاه ملت رفوزه نشود.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول