اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی رفسنجان خبر داد

آغاز طرح برچسب‌گذاری گوشت در کشتارگاه رفسنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان گفت: به زودی با همکاری شبکه دامپزشکی و شهرداری طرح برچسب‌گذاری لاشه‌های گوشت قرمز در کشتارگاه دام رفسنجان آغاز می‌شود.

آغاز طرح برچسب‌گذاری گوشت در کشتارگاه رفسنجان

محمود مقامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به نقش مهم و اساسی کشتارگاه‌ها در تولید گوشت بهداشتی و سالم نظارت‌های شبکه دامپزشکی هر روز دقیق‌تر می‌شود.

وی افزود: در راستای کنترل لاشه‌های گوشت تولیدی در کشتارگاه و ایجاد امکان ردیابی و برخورد با مواردی که تخلف داشته باشند در واحدهای صنفی عرضه گوشت در سطح شهر و همچنین جلوگیری از ورود لاشه‌های غیر بهداشتی در چرخه مصرف طرح لیبل‌گذاری گوشت قرمز آغاز می‌شود.

مقامی خاطر نشان کرد: لیبل بر روی گوشت حاوی اطلاعات کد کشتارگاه، تاریخ تولید و انقضا است.

وی عنوان کرد: برچسب روی گوشت در حقیقت به عنوان شناسه لاشه تلقی می‌شود و با اجرای این طرح مردم با اطمینان بیشتر گوشت خود را از مراکز مجاز عرضه گوشت تأمین می‌کنند.

وی تصریح کرد: طرح مذکور با همکاری شهرداری رفسنجان اجرا می‌شود و به یاری خداوند با اجرای آن شاهد افزایش سطح سلامتی شهروندان هستیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول