اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان معدن و تجارت سمنان خبر داد

توزیع 40 تن مرغ منجمد در سمنان/ گوشت قرمز 10 درصد ارزان‏تر از بازار

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع 40 تن گوشت مرغ منجمد در سمنان خبر داد و گفت: گوشت قرمز نیز 10 درصد ارزان‏تر از بازار عرضه می‏شود.

توزیع 40 تن مرغ منجمد در سمنان/ گوشت قرمز 10 درصد ارزان‏تر از بازار

محمد فروهر امروز در حاشیه ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: 40 تن گوشت مرغ منجمد در سمنان ذخیره‏سازی شده و تدابیر اتخاذ شده به زودی در نمایشگاه پاییزه عرضه می‏شود.

وی تصریح کرد: همچنین تلاش‏ها بر این است تا گوشت قرمز نیز با 10 درصد تخفیف نسبت به بازار در این نمایشگاه‏ها ارائه شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه گفت: در نمایشگاه پاییزه سمنان و نمایشگاه‏هایی که در سایر شهرها دایر خواهد شد، علاوه بر توزیع 40 تن گوشت مرغ منجمد سعی کرده‏ایم تا گوشت منجمد قرمز نیز ارائه و نیاز مردم در این بخش تامین شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین از تامین نیاز مردم استان در زمینه لوازم‏التحریر خبر داد و گفت: توزیع شمار زیادی از دفترچه‏های دولتی خریداری شده از روزهای اخیر در برخی شهرها و شهرستان‏ها آغاز شده است.

فروهر بیان کرد: توزیع این دفترچه‏ها در روزهای آتی از طریق واحدهای منتخب، فروشگاه‏ها و نیز نمایشگاه‏های عرضه مستقیم کالا هم صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول