اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تشدید نظارت‌ها از کارخانه‌های سوسیس و کالباس

کیفیت فرآورده‌های گوشتی فعلی با قبل قابل قیاس نیست

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به دنبال تشدید نظارت‌ها از کارخانجات سوسیس و کالباس، کیفیت فرآورده‌های گوشتی فعلی با قبل قابل قیاس نیست.

کیفیت فرآورده‌های گوشتی فعلی با قبل قابل قیاس نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صادقیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تأکید‌های رئیس  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان موضوع ساماندهی کارخانجات سوسیس و کالباس و مواد پروتئینی در استان اصفهان پیگیری شد که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این نظارت و کارشناسی بر تولیدات سوسیس و کالباس، دستگاه‌های بادر این صنایع پلمپ شد و نتیجه‌ای که از این دستورالعمل گرفته شد، عرضه محصولات سالم به دست مردم بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که استان اصفهان در بین سایر استان کشور قوی‌ترین نظارت را بر موضوع سوسیس و کالباس داشت.

وی افزود: به دنبال صدور دستورالعمل ارتقا کیفی فرآورده‌های مرغی در اصفهان، نظارت بر نحوه تولیدات کارخانجات سوسیس و کالباس استان اصفهان تشدید شد.

صادقیان تاکید کرد: در کارگروه سلامت تیرماه، موضوع استفاده دوباره کارخانجات از دستگاه‌های بادر و تولید خمیرمرغ با حضور مسئولان سایر ارگان‌های دولتی مطرح و این موضوع برای بار دیگر به مرحله تصمیم‌گیری رفت.

وی اضافه کرد: استفاده از دستگاه بادر در کارخانجات فرآورده گوشتی در تمام دنیا مورد استفاده است و در ایران هم اگر مطابق با استانداردها تولید شود، بلامانع است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به مسئله ارتباط دانشگاه با صنعت اشاره کرد و گفت: اگر چه دانشگاه‌ها در بحث تجاری سازی تولیدات علمی خود ضعف‌هایی دارند، اما صنایع هم در این حوزه به پختگی کامل نرسیدند که باید ارتباط قوی بین این دو ارگان مهم صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول