اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان:

مجوز واردات گوشت از زابل صادر شود

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: مسئولان در صورتی که جلوی برخی از دلال‌بازی‌ها را گرفته و مجوز برای واردات گوشت از زابل را صادر کنند به طور حتم بسیاری از مشکلات مربوط به بازار گوشت برطرف می‌شود.

مجوز واردات گوشت از زابل صادر شود

اصغر پورباطنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد افزایش قیمت گوشت گوساله در بازار اظهار کرد: این افزایش قیمت به دلیل مشکلاتی مانند نبود گوشت برزیلی و کاهش مقدار مرغ در بازار به وجود آمده است.

وی با اشاره به قیمت گوشت گوساله که در بازار به نرخ 19 هزار تومان در هر کیلو فروخته می‌شود، تاکید کرد: تغییر قیمت در گوشت گوساله به بسیاری از موارد از جمله واردات گوشت بستگی دارد و آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان ادامه داد: مسئولان در صورتی که جلوی برخی از دلال‌بازی‌ها را گرفته و مجوز برای واردات گوشت از زابل را صادر کنند به طور حتم بسیاری از مشکلات مربوط به بازار گوشت برطرف می‌شود.

وی در مورد مدیریت قصابی‌های سطح شهر با اشاره به اینکه همکاران ما باید رضایت خاطر مشتریان را فراهم کنند، تاکید کرد: در صورتی که یک خریدار مایل به خریداری گوشت پاک کرده، بدون استخوان و چربی باشد با پرداخت قیمت این نوع گوشت می‌تواند رضایت‌مندانه از فروشگاه یا قصابی خارج شده و اتحادیه نیز با این موضوع هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

پورباطنی تصریح کرد: استان‌‌های اصفهان و تهران به تنهایی تولید کننده گوشت گوسفند نیستند و بهترین‌ نوع گوشت همواره از استان‌هایی مانند لرستان، کردستان و همدان وارد می‌شود.

وی ادامه داد: دفتر اتحادیه گوشت قرمز اصفهان به زودی به محل جدید خود در خیابان عسگریه نقل مکان می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول