اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه خبر داد

آموزش بیش از 2 هزار آموزگار پایه اول در نظام 3ـ3ـ6

خبرگزاری فارس: معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بیش از 2 هزار و 324 آموزگار پایه اول در قالب نظام 3ـ3ـ6 آموزش دیدند.

آموزش بیش از 2 هزار آموزگار پایه اول در نظام 3ـ3ـ6

اسد اله‌‌وردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای استقرار نظام آموزشی 3ـ3ـ6 در سطح مناطق و نواحی استان کرمانشاه انجام شده است.

اله‌وردی تصریح کرد: در مجموع 5 میلیون و 928 هزار و 847 نفر ساعت در راستای استقرار طرح 3ـ3ـ6 انجام شده است و هر نفر به طور میانگین 219 ساعت آموزش دیده‌اند.

وی افزود: حدود 18 هزار نفر دوره تحول سند بنیادین با 286 هزار و 32 نفر ساعت و بیش از 2 هزار و 324 آموزگار پایه اول با 190 هزار و 568 نفر ساعت در قالب نظام 3ـ3ـ6 دوره گذرانده‌اند.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه گفت: بیش از چهار هزار و 800 نفر ساعات جلسات توجیهی نیز در راستای استقرار نظام 3ـ3ـ6 و ساماندهی نیروی انسانی تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتباربخشی کتب درسی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی بیش از 2 هزار نفر ساعت زمان برده است.

اله‌وردی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده بیش از 3 ‌میلیون و 500 هزار جلد کتاب درسی تا قبل از سال تحصیلی جدید بین دانش‌آموزان توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 320 هزار دانش‌آموز به‌ صورت اینترنتی در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: سازماندهی نیروی انسانی برای آغاز سال تحصیلی جدید تا نیمه شهریور ماه انجام گرفت.

معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در راستای آماده‌سازی‌، نصب تجهیزات آموزشی، محوطه‌سازی و... فضاهای جدیدالتاسیس را نیز ‌اداره‌کل نوسازی انجام داده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول