اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان:

80 میلیارد تومان اعتبار برای لوله‌گذاری فاضلاب آبادان نیاز است

خبرگزاری فارس: مجری طرح جامع فاضلاب آبادان گفت: اعتباری که تا کنون برای طرح جامع فاضلاب در آبادان اختصاص یافته 30 میلیارد تومان است در حالی که لوله‌گذاری فاضلاب در طرح فوق به مبلغ 80 میلیارد تومان نیاز دارد.

80 میلیارد تومان اعتبار برای لوله‌گذاری فاضلاب آبادان نیاز است

احمد حسن‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی فارس در آبادان اظهار کرد: اعتبار لازم برای طرح جامع فاضلاب شهرستان آبادان از محل فروش اوراق مشارکت شهروندان و در مبلغی معادل 90 میلیارد تومان تعریف شده است.

وی افزود: تا کنون 30 میلیارد تومان از این مبلغ به شرکت آبفای خوزستان اختصاص یافته که این مبلغ برای اجرای طرح در مناطق شطیط، الوانیه، فیه و کوی بهار هزینه شده است.

مجری طرح جامع فاضلاب در شهرستان آبادان ادامه داد: برای سهولت و پیشروی بیشتر در کار لوله‌گذاری براساس نقشه شهری، آبادان را به دو قسمت مناطق شهری و شرکتی تقسیم‌بندی کرده‌ایم.

وی با اشاره به پیشرفت کار در شهرستان آبادان گفت: عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی طرح از تاریخ سه تیرماه سال جاری در منطقه سلیج کلنگ‌‌زنی شده که تا کنون سه عدد شفت هر کدام در فاصله 50 تا 60 متری در منطقه سلیج کار گذاشته شده است.

حسن‌زاده تصریح کرد: تجهیز کارگاه و ساخت قطعات پیش ساخته همزمان با طرح لوله‌گذاری در منطقه سلیج انجام شده که تا کنون شفت ورودی به سیلج شرقی نیز زده شده است.

وی افزود: شفت‌گذاری خط وسط و میانی خطوط لوله فاضلاب در منطقه سلیج از روز گذشته آغاز شده که در میان خطوط شرکت نفتی که در این منطقه بوده کار با حساسیت دنبال می‌شود.

مجری طرح جامع فاضلاب آبادان ادامه داد: جانمایی برای انتخاب مکان دوم شفت‌گذاری در میان خطوط شرکت نفت در منطقه سلیج آغاز شده تا هر چه سریع‌تر بتوانیم به انتهای سلیج غربی نزدیک شویم.

وی در خصوص سرعت پیشروی در کار گفت: روزانه در حدود 10 متر از لوله‌رانی خطوط فاضلاب توسط پیمانکاران این طرح انجام می‌شود که اگر با معارضات و لوله‌های زیرزمینی روبرو نشویم این سرعت به 30 متر می‌رسد.

حسن‌زاده در پایان گفت: با سپرکوبی و اجرای عملیات لوله‌رانی و  کار گذاشتن لوله “GRP” در منطقه سلیج کار لوله گذاری این منطقه تا قبل از آغاز بارندگی به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول