اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اقامه نماز وزارت ارشاد:

طرح راهبردی اقامه نماز وزارت ارشاد تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح راهبردی اقامه نماز توسط کارشناسان وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین و نگارش می‌شود.

طرح راهبردی اقامه نماز وزارت ارشاد تدوین می‌شود
حمیدرضا ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح راهبردی اقامه نماز سال 91 یک برنامه‌ریزی هدفمند برای اشاعه فرهنگ نماز و مأموریت و چشم انداز اقامه نماز است که خیلی از خلأهای موجود پیرامون اشاعه فرهنگ نماز در حوزه هنرهای مختلف را پر می‌کند.
وی افزود:در حال حاضر فعالیت‌های عمومی و اختصاصی که در ابتدای سال 90 توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور ابلاغ شده بود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا برنامه‌ریزی در بحث اقامه نماز برای سال 91 انجام شود که در این زمینه یک جلسه توجیهی در شهریور ماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها برگزار شده است.
رئیس ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک گزارش کامل از تمامی فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام شهرستان‌ها طی 9 ماه سال‌جاری وجود دارد.
ناطقی ادامه داد: بررسی خلأهای موجود برای برنامه ریزی در سال 91 و ابلاغ برنامه‌های اجرایی در حوزه ستاد اقامه نماز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور به وزارتخانه، هدف از ارزیابی فعالیت‌های ستاد اقامه نماز سراسر کشور است.
وی افزود: طرح راهبردی اقامه نماز، پیدا کردن نقاط ضعفی است که در راستای پوشش نقاط ضعف برنامه‌ریزی انجام می‌شود تا به نقطه مطلوب برسیم.
رئیس ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: طرح راهبردی نماز چشم انداز مأموریت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اشاعه فرهنگ اقامه نماز است.
ناطقی بیان کرد: ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در سال 88 رتبه برتر را کسب کرده بود که امیدواریم با فعالیت‌های این ستاد تا پایان سال در ارزیابی مورد نظر، نمره قابل قبولی را دریافت کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول