اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

وزارت ارشاد به چالوس نگاه ملی داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس خواستار توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان چالوس شد.

وزارت ارشاد به چالوس نگاه ملی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و تسهیلات سفر که با حضور مدیران شهرستانی در محل فرمانداری این برگزار شد، افزود: دو تعطیلات ایام عید فطر و تعطیلات پنج روزه بابت برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در پیش است که موجب سرازیر شدن مسافران و گردشگران به سمت شمال کشور و شهرستان چالوس می‌شود که این امر موجب افزایش حجم کاری می‌شود.

وی اظهار داشت: باید این آمادگی در چالوس از سوی همه دستگاه‌های اداری وجود داشته باشد تا بتوانیم مانند عید نوروز بهترین خدمات را ارائه کنیم.

رضایی ادامه داد: با توجه به وجود مشکل کم آبی در منطقه باید این موضوع به خوبی مدیریت شود تا در ایام اوج علاوه بر شهروندان برای مسافران و گردشگران نیز مشکلی به وجود نیاید.

وی به مقوله مهم فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: شهرستان چالوس به دلیل داشتن موقعیت گردشگری طبیعی و مواهب الهی یکی از شهرهای نمونه گردشگری کشور محسوب می‌شود، همواره پذیرای خیل زیادی از مسافران و گردشگران است بنابراین باید در بحث فرهنگی به گونه‌ای عمل شود تا تاثیرات بسیار مثبتی را از خود بر جای بگذارد.

رضایی تاکید کرد: وزارت فرهنگ باید نسبت به چالوس نگاه ویژه و کشوری داشته باشد و اعتبارات خاصی را برای این شهر قائل شود و از حالت نگاه استانی باید خارج شود.

فرماندار چالوس درباره بازار و کنترل قیمت گفت: نظارت و کنترل بر قیمت‌ها باید در ایام تعطیلات بیش از پیش صورت گیرد و نباید یک شهر و دو نرخ به وجود بیاید.

وی در ادامه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس در ماه آینده اشاره کرد و افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری " چالوس قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است " و بر این اساس باید قدمگاه شهدا در چالوس احداث شود تا وقتی یک گردشگر وارد چالوس می‌شود بتواند در کنار استفاده از امکانات گردشگری و مواهب الهی از معنویات این قدمگاه نیز بهره‌مند شود که در این زمینه اقداماتی برای واگذاری زمین و طراحی بنای قدمگاه شهدا در چالوس صورت گرفته است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول