اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی:

آزمون مراکز مهارت‌آموزی با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره آموزش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: آزمون جامع کتبی استانداردهای مهارتی هنرجویان بزرگ‌سال مراکز مهارت‌آموزی دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان‌رضوی برگزار شد.

آزمون مراکز مهارت‌آموزی با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی،حسن دباغی‌مقدم اظهار داشت: این آزمون به صورت هماهنگ در مشهد و 14 شهرستان استان برگزار شد.

وی ادامه داد: آزمون جامع در 4 رشته تصویرسازی، تولید چند رسانه‌ای، طراحی صفحات وب، مدیریت و برنامه‌ریزی خانواده و 10 استاندارد مهارت، رایانه‌کار مقدماتی، رایانه‌کار پیشرفته، طراحی امور گرافیکی، کاربر فلش، کاربر فری‌هند، کاربر کورل دراو، مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده، مهارت سالم زیست مقدماتی، سالم زیستن پیشرفته و هنر در خانه برگزار شد.

دباغی تعداد شرکت ‌کنندگان در این آزمون را 2 هزار و 769 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد هزار و 93 دختر و یک هزار و 676 پسر در این آزمون شرکت داشتند و 70 ناظر بر برگزاری آزمون نظارت کردند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول