اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر:

نظارت وزارت ارشاد بر عملکرد هنرمندان دائمی باشد

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر با بیان اینکه نظارت وزارت ارشاد بر عملکرد هنرمندان دائمی باشد، گفت: افرادی باید جذب هنر نمایش شوند که دغدغه اطلاع‌رسانی دارند و قصد ندارند از این هنر برای رسیدن به مقاصد دیگر استفاده کنند.

نظارت وزارت ارشاد بر عملکرد هنرمندان دائمی باشد

رادمهر کشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر اتفاقاتی توسط برخی گروه‌ها افتاد که وجهه خوبی برای هنر نمایش نداشت که وجود این موارد سبب می‌شود انسان‌های علاقه‌مند به این هنر به واسطه این افراد از هنر تئاتر دور شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی آدم‌ها بیشتر به سبب حواشی، جذب هنر تئاتر شده‌اند، تصریح کرد: از دیدگاه من تاسیس کافی‌شاپ به واسطه تئاتر آن هم توسط آدم‌هایی که شناخته شده‌اند و به هنر آنها ایمان داریم ماهیت تئاتر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و آدم‌هایی که قرار است جذب این هنر اصیل شوند را از ماهیت اصلی خود دور می‌کند.

این کارگردان تئاتر افزود: این‌گونه افراد با ایجاد پاتوق‌هایی تنها به جذب افرادی که باب میل خودشان است می‌پردازند و فضای ناسالمی در تئاتر ایجاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از تکرار چنین روندی ارگان‌های مربوطه نیز لازم است در انتخاب هنرمندان دقت بیشتری کنند تا افرادی که قرار است سرپرست گروه‌های نمایشی شوند آدم‌های شناخته شده، موجه و مفیدی باشند و استعدادهایی به واسطه انتخاب نادرست این افراد از میان نرود.

کشانی با بیان اینکه جریان روزگار می‌تواند ایدئولوژی‌های یک انسان را تغییر دهد، تاکید کرد: تفکر نامناسب یک انسان شناخته شده، ضرر بیشتری را متوجه جامعه هنری می‌کند بنابراین نظارت ارگان‌هایی همانند اداره ارشاد اسلامی بر عملکرد هنرمندان باید به شکل دائمی درآید تا این افراد نتوانند از موقعیت خود سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه باید چنین حرکت‌هایی از جانب افراد شناخته شده ضرر بیشتری دارد، اظهار کرد: اگر هنرمندان تنها به حاشیه‌ها فکر کنند و دنبال ماهیت و اصل ماجرا نباشند تئاتر ضعیف می‌شود و مردم نیز از اطراف این هنر پراکنده می‌شوند.

این کارگردان تئاتر تصریح کرد: تئاتر اصفهان دارای مشکلات فراوانی است بنابراین باید دقت کنیم که فضای هنر نمایش به مسائل غیر هنری نیز آلوده نشود تا گروه‌های نمایشی بتوانند در فضایی سالم، تئاترهای مناسبی را به روی صحنه ببرند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول