اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری:

دانشگاه آزاد باید اعتبار جهانی پیدا کند/ دانشگاه آزاد سند افتخار ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد ساری گفت: دانشگاه آزاد باید اعتبار جهانی در کنار اعتبار ملی و بین‌المللی پیدا کند.

دانشگاه آزاد باید اعتبار جهانی پیدا کند/ دانشگاه آزاد سند افتخار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، کیومرث نیازآذری صبح امروز در همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد ساری برگزار شد، بیان داشت: نقش مازندران در توسعه علمی کشور از طریق دانشگاه آزاد بی‌بدیل است.

وی از شهدا، ایثارگران و خانواده‌های شهدا به عنوان سند باوفایی مردم مازندران در عرصه‌های مختلف انقلاب یاد کرد و تصریح کرد: توسعه علمی و رشد روز‌افزون علم و دانش می‌تواند ایران اسلامی را به سرمنزل مقصود در تمام عرصه‌ها برساند.

رئیس دانشگاه آزاد ساری با اعلام اینکه دانشگاه آزاد سرعت خوبی در فعالیت‌های آموزشی داشته است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد به جمهوری اسلامی تعلق دارد، بیان داشت: رقبای ما نمی‌توانند با دانشگاه آزاد رقابت کنند. در مقطعی این رقابت شروع شد که در وسط راه، تعالی دانشگاه آزاد و موفقیت‌های این مرکز بزرگ علمی به رخ کشیده شد.

رئیس دانشگاه آزاد ساری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد در طی سال‌های اخیر به کیفیت آموزشی پرداخته است، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باید اعتبار جهانی در کنار اعتبار ملی و بین‌المللی پیدا کند.

نیاز‌آذری سهم مازندران در مراکز آموزشی و علمی را 120 مرکز برشمرد و گفت: از این تعداد 17 واحد و مرکز دانشگاهی متعلق به دانشگاه آزاد در مازندران است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقشه‌های دشمنان برای منزوی کردن ایران در محافل علمی اشاره کرد و گفت: دعوای آمریکا با ایران در این است که آنها نمی‌خواهند ما خودمان تامین‌‌کننده مطالبات و نیازمندی‌هایمان باشیم.

همایش معاونان آموزشی دانشگاه آزاد سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد ساری امروز و فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول