اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

ساختمان دانشکده دخترانه فدک کاشان کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: ساختمان دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و خیرین این شهرستان طی مراسمی کلنگ‌ زده شد.

ساختمان دانشکده دخترانه فدک کاشان کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در مساحت 15 هکتار با مشارکت برادران ابریشمی و دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای کشور احداث می‌شود.

فوژان صباحی با اشاره به حمایت فرمانداری و اداره مسکن و شهرسازی شهرستان کاشان در واگذاری زمین این دانشکده افزود: فاز نخست این دانشکده در زیربنای 6 هزار مترمربع در مدت یک سال به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل قدمت 45 ساله ساختمان فعلی دانشکده فدک کاشان، احتمال تخریب آن و مقاوم نبودن آن در برابر زلزله در سال آینده بخشی از فضای آموزشی و کارگاهی این دانشکده به ساختمان جدید انتقال پیدا می‌کند و بقیه بخش‌های آن نیز به تدریج پس از تکمیل مکان منتقل می‌شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه فدک کاشان با تأکید بر ظرفیت صنعتی، دانشگاهی و موقعیت سوق‌الجیشی منطقه کاشان و نزدیکی آن به دو استان تهران و اصفهان تصریح کرد: توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای با توجه به توانمندی‌های این شهرستان می‌‌تواند در رفع مشکل اشتغال این منطقه نقش بسزایی داشته باشد.

صباحی با اشاره به افزایش رشته‌های دانشکده فدک کاشان از هفت رشته به 20 رشته طی پنج سال آینده از افزایش دانشجویان این مرکز از یک‌هزار و 200 نفر به 5 هزار دانشجو خبر داد.

وی رشته‌های موجود این مرکز را معماری، حسابداری، کامپیوتر، مربی کودک، امور اداری، طراحی و دوخت و مربی خانواده برشمرد.

این مسئول متذکر شد: رشته‌های فرش و هتل‌داری نیز از دیگر رشته‌های مورد نیاز این منطقه است که در صورت فراهم شدن فضای آموزشی آن این رشته‌ها نیز به رشته‌های این مرکز اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول