اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

۲۰ درصد طرح‌های کشاورزی مربوط به خوزستان است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۲۰ درصد از طرح‌های مورد تأیید کارگروه توسعه کشاورزی کشور مربوط به استان خوزستان است.

۲۰ درصد طرح‌های کشاورزی مربوط به خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا اورنگی ظهر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی خوزستان اظهار کرد: خوزستان به لحاظ فعالیت‌های کشاورزی استانی ممتاز است و از این رو در بخش تشکیل تعاونی نیز از آن انتظارات فراوانی داریم.

وی افزود: توازن‌بخشی و منطقه‌ای در سطح کشور و استان باید رعایت شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه توازن بین بخشی در خوزستان خوب است، تأکید کرد: در اجرای طرح‌ها نباید فقط جذب اعتبارات در دستور کار قرار گیرد، بلکه باید به موضوع تولید و اثربخشی تولید و اشتغال نیز توجه شود.

اورنگی خوزستان را از استان‌های پیشرو در کارگروه اجرایی توسعه کشاورزی عنوان کرد و افزود: با اقدامات خوبی که این استان تاکنون در بخش کشاورزی انجام داده است، جزو استان‌های بر‌تر کشور خود را معرفی کرده و به عنوان الگویی برای سایر استان‌هاست.

وی همچنین از استاندار خوزستان دعوت کرد تا در کارگروه کشوری توسعه کشاورزی که با حضور رئیس جمهور در تاریخ 25 شهریور ماه برگزار می‌شود، حضور یابد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در ادامه جلسه اظهار کرد: تاکنون 8 هزار و 611 طرح با مبلغ 5 هزار و 919 میلیارد ریال در کارگروه استانی مصوب شده است.

کیخسرو چنگلوایی تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک را 6 هزار و 475 طرح به ارزش ریالی 4 هزار و 842 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری 380 جلسه طرح توسعه کشاورزی در سطح استان اضافه کرد: تعداد طرح‌های پرداختی و عقد قرارداد شده نیز یک‌هزار و 102 طرح با مبلغ 803 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول