اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر مدیرعامل موسسه مهر وطن آذربایجان‌غربی خبر داد

کمک‌های موسسه مهر وطن برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر مدیرعامل موسسه مهر وطن آذربایجان‌غربی گفت: هدایای غیرنقدی موسسه مهر وطن برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌‌شرقی از ارومیه ارسال شد.

کمک‌های موسسه مهر وطن برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی

عباس صفرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این هدایا شامل بسته‌های برنج، خرما، روغن، کنسرو لوبیا و تن ماهی است که بنا بر رایزنی‌های انجام‌ شده با مدیران هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی برای توزیع میان نیازمندان ارسال شد.

وی افزود: همچنین بسته‌های جداگانه‌ای شامل آب معدنی و نان نیز توسط این موسسه به آذربایجان‌شرقی ارسال شده تا توسط مسئولان هلال‌احمر این استان در مناطق مختلف زلزله‌زده توزیع شود.

صفرزاده در زمینه میزان هدایای ارسالی به مناطق زلزله‌زده گفت: این هدایا حدود 2 هزار بسته مواد غذایی را شامل می‌شود که به‌ وسیله 60 دستگاه وانت‌بار ارسال می‌شود.

مدیرکل دفتر مدیرعامل موسسه مهر وطن آذربایجان‌غربی هدف از این اقدام را کمک به مردم و انجام نیات خیر عنوان و خاطرنشان کرد: این در حالی ‌است که در تمام طول سال اقدامات مختلفی از سوی این موسسه در راستای کمک‌رسانی به مردم محروم انجام می‌شود.

این مسئول در زمینه نحوه توزیع این هدایا در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی بیان داشت: بر اساس اعلام هلال‌احمر این استان پس از رسیدن محموله‌های کمک‌رسانی توزیع میان افراد آغاز می‌شود که این مرحله بر عهده مسئولان آذربایجان‌شرقی است.

عصر روز شنبه دو زمین‌لرزه به بزرگی 6.2 درجه در مقیاس امواج درونی زمین شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان‌شرقی را لرزاند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول