اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خبر داد

تجهیز 18 هزار واحد صنفی چهارمحال و بختیاری به دستگاه‌ کارت‌خوان بانکی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تجهیز 18 هزار واحد صنفی این استان به دستگاه‌ کارت‌خوان بانکی خبر داد.

تجهیز 18 هزار واحد صنفی چهارمحال و بختیاری به دستگاه‌ کارت‌خوان بانکی

رحمان کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به بهره‌برداری از برخی از پروژه‌های این سازمان اظهار داشت: پویا کاتل زاگرس، تعاونی تولید صنعتی پریلیت سیمین کیمیا، شرکت دلوار عمران چهار برج و آت ریگ صنعت و صنعت گاز خاص از جمله طرح‌های مهم این سازمان هستند که در چند روز اخیر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: چهار طرح لاشه آهکی، قزل‌دانه رنگین کمان، تولید قالب فلزی به روش ماشین‌آلات و تولید انواع جعبه مقوایی از دیگر طرح‌های به بهره‌برداری رسیده این سازمان است که برای تکمیل این تعداد طرح صنعتی 129 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه اشتغال 146 نفر از جوانان این استان خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این 18 طرح صنعتی در این استان زمینه اشتغال 146 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در مسیر صنعتی شدن قرار دارد، بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی جامع و کامل بتوانیم با تخصیص به موقع اعتبارات تمام طرح‌های صنعتی نیمه‌تمام این استان را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و خودمان را در شمار استان‌های صنعتی کشور قرار دهیم.

کرمی بر ضرورت استفاده بیشتر از دستگاه‌های کارت‌خوان در میان اصناف این استان تاکید کرد و گفت: استفاده از کارت‌های مالی و دستگاه‌های کارت‌خوان در واحد‌های صنفی سبب می‌شود، اسکناس از چرخه معادلات اقتصادی خارج شود.

وی با بیان اینکه باید به سمت نوین‌سازی اصناف و استفاده از پرداخت الکترونیکی قدم برداشت، افزود: تاکنون 18 هزار واحد صنفی چهارمحال و بختیاری به دستگاه کارت‌خوان بانکی مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول