اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس:

با توسعه بخش تعاون عدالت در کشور گسترش می‎یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه بخش تعاون عدالت در کشور گسترش می‎یابد.

با توسعه بخش تعاون عدالت در کشور گسترش می‎یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالکریم رجبی ‌در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‎های اجرایی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان اظهار داشت: در قانون اساسی اقتصاد در سه محور دولتی، خصوصی و تعاون تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه تعاون ریشه در فرهنگ ایران اسلامی دارد ابراز داشت: مردم از سال‎های گذشته در کنار هم با همدلی و همکاری خارق‎العاده‎ای کارها را انجام می‎دادند و اگر بخواهیم عدالت را گسترش دهیم باید توسعه بخش تعاون را در سطح جامعه داشته باشیم.

رجبی با تاکید بر اینکه گلستان از لحاظ اشتغال وضعیت خوبی در سطح کشور ندارد تصریح کرد: 90 درصد مراجعه‎کنندگان ما جوانانی هستند که با وجود داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی بیکار هستند.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای حل مسئله اشتغال همه باید تلاش کنند یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها دغدغه اشتغال را ندارد و در زمینه امور اجتماعی و مشکلات کارگران و دیگر مسائل نیز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه بخش تعاون می‎تواند نقش بسزایی در زمینه اشتغال استان داشته باشد افزود: انتظار این است که همه دستگاه‎های متولی کار، تلاش کنند تا معضل اشتغال استان از طریق بنگاه‎های زودبازده و تسهیلات قرض‎الحسنه برطرف شود.

رجبی خاطر نشان کرد: اعتبارات مهر کشاورزی در زمینه ایجاد اشتغال می‎تواند بسیار کمک کند که متاسفانه به علت اینکه کمی به انحراف کشیده می‎شد جلوی آن گرفته شده تا برنامه‎ریزی لازم برای بالا بردن سطح اشتغالزایی با استفاده از این اعتبار انجام شود.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش و کلاله در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در شهرستان‎های مینودشت، کلاله و گمیشان بیکاری بیداد می‎کند و همه این‎ها می‎تواند آسیب‎های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که به عنوان عضو ناظر بر اشتغال استان هستم تمام تلاش خود را به کار می‎بندم تا در حوزه قانون‎گذاری هر اقدامی که باعث شفاف‎سازی در این بخش می‎شود را انجام دهم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول