اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور خبر داد

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های مهر ماندگار همدان

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور از تخصیص 3 هزار میلیارد تومان برای تکمیل 32 طرح مهر ماندگار استان همدان تا پایان سال 92 خبر داد.

اختصاص 3 هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های مهر ماندگار همدان

علی‌اکبر محرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، تأمین آب شرب شهرستان تویسرکان را در قالب طرح ماندگار یادگاری از دولت دهم خواند و اظهار داشت: طرح‌هایی که در قالب طرح مهر ماندگار پیش‌بینی شده بر اساس اعلام دستگاه مربوطه منابع اعتباری طرح را ما پیش‌بینی کردیم.

وی با اشاره به اینکه منابع مختلف بودجه‌ای برای تأمین اعتبار طرح‌های ماندگار مشخص شده است، افزود: اعتبار لازم برای تکمیل سد سرابی داده می‌شود البته همکاری دستگاه پیمانکار در این طرح بسیار مهم است تاکنون تعامل عوامل سد تویسرکان خوب بوده ولی هر پیمانکاری که سریع‌تر کار کند اعتبار هم به تبع آن زودتر دریافت خواهد کرد.

دستیار ویژه رئیس جمهور افزود: 32 طرح ملی در قالب مهر ماندگار در استان همدان با سرمایه‌گذاری 3 هزار میلیارد تومان تا پایان سال 92 بهره‌برداری خواهند شد.

در ادامه این گفت‌وگو مجری طرح سد مخزنی سد سرابی شهرستان تویسرکان اعتبار لازم برای آبگیری سد سرابی را 20 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: از مجموع بودجه مورد نیاز 12 میلیارد برای تکمیل سد در بخش فنی و فنس‌کشی دور دریاچه، آسفالت دور دریاچه و ساختمان بهره‌برداری از آب است.

احمد فرج‌پور با اشاره به اینکه منطقه سردسیری است و در صورت تأمین اعتبار در شش ماهه نخست سال می‌توان کار کرد در غیر این فصول نمی‌توان فعالیت کرد ابراز داشت: اگر قول مساعد تأمین بودجه داده شود ما تا پایان اسفند سد سرابی را آماده آبگیری خواهیم کرد.

وی در پایان سخنانش افزود: طرح انتقال آب از سد سرابی جدای از سد نیازمند بودجه‌ای 20 میلیارد تومان است و پیمانکار فاز اول اجرای این خط انتخاب شده و حدود 14 کیلومتر خط انتقال با یک تصفیه‌خانه‌ای در 30 هزار متر مکعب مشخصات فنی این طرح است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول