اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان خبر داد

افزایش 660 درصدی اعتبارات دهیاری‌ها در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان از افزایش 660 درصدی اعتبارات دهیاری‌ها در استان زنجان خبر داد.

افزایش 660 درصدی اعتبارات دهیاری‌ها در استان زنجان

اسماعیل بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پس از آغاز به فعالیت دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در بخش امور روستایی در استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه افزایش خدمت‌رسانی به روستاها اقدامات مختلفی در قالب سرفصل‌های مختلف صورت گرفته است، اضافه کرد: یکی از شاخص‌هایی که در بخش روستایی در استان زنجان پس از دولت نهم و دهم صورت گرفته است، افزایش شاخص‌ها در برخی از موارد است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به احداث دهیاری‌ها در استان و انجام اقدامات در این مراکز افزود: پس از دولت نهم و دهم اعتبارات دهیاری‌های استان زنجان 650 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه سال تشکیل دهیاری‌ها از سال 80 در استان آغاز شده است، اضافه کرد: در بحث توزیع ماشین‌آلات برای دهیاری‌ها نیز اقدامات مطلوبی در استان صورت گرفته است.

بیگدلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 504 دهیاری در استان وجود دارد، افزود: پس از دولت نهم و دهم قریب به 400 دستگاه ماشین‌آلات در بین دهیاری‌های استان توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به انجام سایر امکانات رفاهی در دهیاری‌های استان زنجان افزود: تاکنون به همه روستاهای بالای 10 خانوار در استان زنجان برق‌رسانی شده است.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان همچنین با اشاره به آسفالت راه‌های روستایی اضافه کرد: در حال حاضر همه روستاهایی که بیش از 100 خانوار دارند، دارای راه آسفالته مناسب هستند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول