اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران:

حجاب در شرکت نفت گچساران، نتیجه فرهنگ‌سازی ‌است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: یکسان‌سازی پوشش بانوان و حجاب اسلامی در شرکت نفت گچساران نتیجه برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

حجاب در شرکت نفت گچساران، نتیجه فرهنگ‌سازی ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا پاکدل امروز در جلسه شورای فرهنگ با موضع پیگیری مصوبات قبلی در زمینه عفاف و حجاب، با تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: عملکرد مجموعه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در زمینه حجاب و عفاف قابل قبول و مطلوب بوده است.

وی افزود: در بحث جداسازی کارکنان زن و مرد اقدامات خوبی صورت گرفته است و در حال بیشترین تعداد زنان شاغل در دبیرخانه این شرکت مشغول به خدمت هستند که سرپرست این مجموعه نیز یکی از بانوان محجبه و مجرب در مسائل فرهنگی و مذهبی است.

پاکدل با بیان اینکه ممکن است گزارش‌هایی در زمینه اختلاط کاری بعضی از بانوان شاغل در این شرکت ارائه شود، تصریح کرد: شرکت نفت گچساران به دلیل تخصصی بودن نوع کار و فعالیت، در مواردی ناگزیر به استفاده از بانوان در مشاغلی با حضور آقایان می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از بانوان شاغل در شرکت نفت گچساران، از جمله مهندسان عالی رتبه این شرکت هستند که سرپرست بوده و دارای ایده و نظر هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: این بانوان شاغل و تخصصی در شرکت نفت با حضور بر چاه‌های نفت ایده و نظر می‌دهند.

پاکدل افزود: در مواردی جداسازی بانوان و آقایان شاغل در شرکت مقدور بود که در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بانوان شاغل در شرکت نفت گچساران دارای لباس‌های یکسانی هستند، یادآور شد: یکسان کردن لباس بانوان شاغل در شرکت نفت گچساران بر اساس فرهنگ‌سازی در این زمینه اتفاق افتاده است.

پاکدل استفاده از نظرات و سخنرانی‌های بانوان مجرب کشوری در زمینه مسئله حجاب و عفاف، از جمله رئیس حوزه علمیه اهواز را گامی مهم در راستای فرهنگ‌سازی دانست و عنوان داشت: شرکت نفت گچساران در زمینه استفاده از بانوان مجرب کشوری تنها به منشی‌های این شرکت اکتفا نکرده است بلکه محیط اداره و خانواده‌های این شرکت نیز از این موضوع بهر‌مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استفاده از بانوان سخنران در زمینه ترویج فرهنگ حجاب را بسیار مؤثر دانست.

پاکدل با اشاره به برخی پیامک‌های دریافتی از سیستم مخابرات مبنی بر اعلام درگذشت افراد یادآور شد: در برخی مواقع دریافت سخنی از بزرگان دین، ائمه اطهار(ع) در زمینه عفاف و حجاب از طریق پیامک تأثیر بسیار زیادی به همراه دارد.

وی از مسئولان مربوطه و مردم خواست تا با افزودن پیام‌های مذهبی و دینی در پیامک‌های ارسالی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول