اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی:

شیوه‌نامه اجرایی کمیته نظارت طرح عفاف و حجاب تصویب شد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی گفت: شیوه‌نامه اجرایی کمیته نظارت طرح میان‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پنجم شهریور ماه به تصویب رسید و از این تاریخ لازم‌الاجراست.

شیوه‌نامه اجرایی کمیته نظارت طرح عفاف و حجاب تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری عصر امروز در نشست کارگروه عفاف و حجاب در استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: طرح میان‌مدت ترویج فرهنگ و عفاف خراسان رضوی در یک دوره زمانی 18 ماهه که شروع آن از 21 تیر ماه امسال همزمان با سالروز ملی عفاف و حجاب است، بوده و تا دی ماه سال 92 ادامه دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: این شیوه‌نامه دارای 12 ماده است که شامل اهداف کلی و فرعی، نحوه اجرای نظارت، گروه‌های نظارت، اولویت‌های نظارت، نحوه تشویق و تنبیه، اعضای کمیته نظارت، دبیرخانه کمیته نظارت، وظایف دبیرخانه، نحوه نظارت در شهرستان‌ها، مدت زمان ماموریت و تذکرات است.

وی تاکید کرد: در این شیوه‌نامه دستگاه‌ها به دو دسته تقسیم شده‌اند که دستگاه‌هایی که خدمات عمومی را ارائه می‌دهند در اولویت اول و بقیه دستگاه‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرند که توسط افراد واجد شرایط مورد بازدید قرار می‌گیرند.

غفاری در ارتباط با نحوه نظارت کمیته ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: نظارت به دو صورت غیرمترقبه و برنامه‌ریزی شده صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی یادآور شد: اعضا و مسئول کمیته مشخص شده که خانم خدیوی به عنوان مسئول و خانم گوهری به عنوان معاون معرفی شدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اجرای این طرح در دستگاه‌ها گفت: ابتدا باید یک سری اقدامات عمومی مانند اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف صورت گیرد که وحدت رویه داشته باشند و سپس اقدامات اصلاحی صورت گیرد.

در پایان جلسه شیوه‌‌نامه اجرایی کمیته نظارت طرح میان مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به رای گذاشته و با حداکثر آرا تصویب شد و فرم عمومی نظارت بر طرح میان‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خراسان رضوی که شامل مشخصات دستگاه‌های اجرایی و سوالات مصاحبه‌ای و مشاهده‌ای بود که در اختیار نماینده‌های اعضای کارگروه قرارگرفت و اصلاحاتی صورت گرفت که در جلسه بعد بررسی می‌شود.

همچنین در جلسه بعد نتیجه ارزیابی طرح کوتاه‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قرائت می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول